سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص عایق الاستومری حرارتی ورقه ای سقف شیب دار

نظر

خواص عایق الاستومری حرارتی ورقه ای سقف شیب دار : همگام با پیشرفت‌های روز افزون در صنایع و علوم مختلف در صنعت عایق کاری نیز تحولی گردیده که معایب عایق‌های معدنی و پلیمری را ندارد و ساختار آن مختص به صنعت عایق کاری بوده و بنا به شرایط مصرف انواع مختلف دارد. معروف ترین و کاملترین انواع عایق حرارتی الاستومری، عایق حرارتی EPDM وعایق حرارتی NBR/PVC می باشند.

خواص عایق الاستومری حرارتی ورقه ای سقف شیب دار

عایق‌ حرارتی الاستومری از جمله مواد سلولی منعطف سلول بسته‌ای بوده و بر پایه‌ی پلی وینبل کلراید و نیتریل بوتادین رابرو یا ایتلن دیان مونومر را بر ساخته می‌شوند. عایق حرارتی سنتی (پشم شیشه و پشم سنگ) گران‌ تر هستند، ولی به دلیل بی نیاز بودن از پوشش مضاعف برای کاربردهای دمای پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشند و با این که نسبت به عایق حرارتی این عایق‌ به علت ساختار سلول بسته خود، مقاومت بسیار بالایی با ضخامت نسبتا کم در مقابل حرارت و بخار آب از خود نشان می‌ دهند.

خواص عایق الاستومری خواص عایق الاستومری, عایق کاری شیروانی

خواص عمومی عایق حرارتی الاستومری :

  1.  سلول بسته بوده و جاذب رطوبت نمی‌ باشد.
  2.  در مقابل رشد و تکثیر قارچ و باکتری کاملا مقاوم است.
  3.  خاصیت خود خاموش کنندگی داشته و تولید گاز سمی نمی‌کند.
  4.  خواص لاستیک خوبی داشته و از مقاومت کششی و فشاری خوبی برخوردارند.
  5.  ضریب انتقال حرارت بسیار ناچیز  0/032.
  6. عدم ایجاد خوردگی در فضای بین عایق الاستومری و لوله.
  7.  دامنه عملکرد دمایی بسیار مناسب.
  8.  فاقد مواد سمی و مخرب محیط زیست.

یکی از انواع عایق های الاستومری عایق رولی یا ورقه ای است که در ضخامت های مختلف با توجه به مکان مورد نظر و شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق با قابلیت نصب آسان قابل استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان است و ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده این عایق در مقایسه با عایق های سنتی مورد استفاده بیشتری قرار گیرد. این عایق ها جایگزین مناسبی برای پشم شیشه میباشند و با ساختار سلول بسته خود مانع اتلاف انرژی و حرارت در ساختمان شده و طول عمر تاسیسات را نیز بالا می برند.عایق الاستومری خودچسب ، عایق الاستومری نخدارِ مسلح و عایق الاستومری بدونِ هالوژن با داشتنِ ساختار سلولی بسته مانع از نفوذ و گذر حرارت و رطوبت می شوند و برای عایق کردنِ کلیه تاسیسات و در بسیاری از شرایطِ آب و هوایی مناسب هستند. عایق الاستومری "ای پی دی ام" از لاستیک سینتتیک و الاستومری ساخته می شود و کاربردهای وسیعی دارد. لاستیک های"ای پی دی ام" مقاومت حرارتی بسیارخوبی دارند، این مواد در مقابل عبور بخار آب، رطوبت و نم مقاومت بالایی از خود نشان می دهند که این خاصیت نیز،بدلیل ِ سلول بسته بودنشان می باشد. علاوه بر این عایق الاستومری خاصیت تابشیِ بالایی دارد که این قابلیت به مواد سلول بسته ی انعطاف پذیر با ضخامتِ نسبتاً کم اجازه می دهد که از چگالش سطحی جلوگیری کنند، بنابراین در عایق کاری سیستم های سرمایشی و گرمایشی کاربرد فراوانی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.