سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش حرارتی بادوام برای شیروانی ساختمان

نظر

خرید پوشش حرارتی بادوام برای شیروانی ساختمان : روش متداول عایق کاری سقف های شیب دار به این صورت است که در مناطقی که هوا گرم و مرطوب است، در فصول گرم سال در خارج ساختمان بخار آب وجود دارد و در صورت نفوذ بخار آب و مقاوم نبودن عایق حرارتی، باید در دو طرف عایق بخار بند قرار داده شود. در ساختمان های با سقف فلزی به طور طبیعی یک لایه هوای قابل تهویه در زیر پوشش سقف قرار داده می شود تا کارایی و طول عمر آن افزایش یابد.

خرید پوشش حرارتی بادوام برای شیروانی ساختمان

عایق کاری بر روی سقف شیب دار با عایق معدنی :

در این روش، عایق حرارتی روی تیرها نصب می شود و سپس پوشش نهایی بر روی عایق حرارتی که معمولا عایق معدنی است.

عایق کاری بین تیرچه های سقف شیب دار:

در این روش عایق حرارتی بین تخته های که بر روی سقف قرار دارد نصب می شود. عایق های حرارتی که در این روش عایق کاری استفاده می شوند معمولا عایق های تخته ای و یا رولی می باشند. جهت اطلاع از فروش و مشاوره جهت خرید محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری انواع سقف عایق کاری انواع سقف, عایق حرارتی سبک

ویژگی هایی که باید هنگام انتخاب عایق به آنها توجه کرد شامل اینکه، عایق حرارتی باید مشخصات فنی و خصوصیات عملیاتی خود را هم در یخبندان شدید در زمستان و هم در گرما در تابستان حفظ کند. چرخه های موفقیت آمیز ذوب و ذوب نباید باعث کاهش هدایت حرارتی عایق شده و ساختار داخلی آن را از بین ببرد. همچنین از نظر آبگریزی، مواد باید ضد آب باشند و یا داخل کیک عایق انباشته نشوند. رطوبت نه تنها باعث کاهش ویژگی های عملیاتی عایق گرما می شود بلکه باعث از بین رفتن آن می شود و عمر دستگاه را کوتاه می کند. عایق های حرارتی باید در هنگام تهیه حتما از نظر ایمنی در برابر آتش تست شوند، اولویت باید به موادی داده شود که در هنگام آتش سوزی نسوزند و از انتشار شعله پشتیبانی نمی کنند. در موارد شدید ، باید بخاری های حاوی مهارکننده های شعله را در ترکیب آنها بخرید ، که این امر به خاموش شدن لایه عایق کمک می کند. لطفا توجه داشته باشید که بعضی از انواع عایق ها هنگام اشتعال دود سمی از خود ساطع می کنند و این امر تخلیه افراد را دشوار می کند. ماده عایق باید ابعاد هندسی خود را در کل چرخه زندگی حفظ کند. در غیر این صورت ، عایق ها پس از نصب، کوچک می شوند و جزایر سرما را تشکیل می دهند که تمام تلاش ها برای گرم کردن فضای سقف را باطل می کنند. بهتر است عایق حرارتی برای عایق کاری با حداقل وزن خریداری شود ، به طوری که پس از نصب ، بار قابل توجهی روی عناصر ساختاری سقف ، کف اتاق زیر شیروانی و دیواره های باربری ساختمان وارد نشود.