سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای ماستیک سرد اجرا برای لکه گیری ایزوگام

نظر

اجرای ماستیک سرد اجرا برای لکه گیری ایزوگام : چسب ماستیک نوعی ماده الاستیک می باشد که معمولا برای لکه گیری و تعمیر ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از راه هایی که برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت از طریق ترک ها و شکاف ها به ساختمان انجام می شود، استفاده از چسب ماستیک برای پر کردن این درزها و شکاف ها می باشد. برای استفاده از چسب ماستیک سطح ایزوگام باید کاملا تمیز و به دور از آلودگی باشد. معمولا برای پر کردن این درزها و شکاف ها از چسب ماستیک پایه قیری استفاده می شود.

اجرای ماستیک سرد اجرا برای لکه گیری ایزوگام

در انتخاب چسب ماستیکی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، افقی و عمودی بودن شکاف ها و ترک ها و درجه حرارت نقش مهمی دارند و همین طور باید به این نکته توجه کرد که ابزارهای مخصوصی برای استفاده از این چسب مرود نیاز است. ماستیک سرد نیاز به گرم کردن ندارد و بر پایه آب سرد می باشد. این ماستیک را حتی بر روی سطوح خیس نیز می توان اجرا نمود. در صورتی که لازم باشد  این ماستیک را بر روی سطوح زیرین گرم اجرا شود، می بایست قبل از اجرا حتما از پرایمر استفاده شود. چنانچه ماستیک سرد اجرا قبل از استفاده سفت باشد باید اندکی حرارت به آن داده شود تا کمی نرم و روان گردد و دقت شود که از حرارت مستقیم برای افزایش دمای ماستیک استفاده نگردد. برای مثال می توان آن را درون آب گرم قرار داد یا در معرض بخار آب گذاشت تا کمی روان و قابل استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصولات ماستیک سرد اجرا با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ماستیک بام عایق رطوبتی ماستیک بام, درزگیری با ماستیک سرد اجرا

برای اجرای ماستیک سرد اجرا در سطوح ابتدا سطح زیرین را تمیز و صاف می کنیم، می توان سطح را با فشار آب شست و یا در صورت وجود رنگ، خوردگی و قسمت های اضافی از سندبلاست استفاده نمود. در مرحله بعد ماستیک را طبق دستورالعمل آن آماده کرده و در محل اجرا می کنیم که برای اجرا می توان از تجهیزات مناسب تزریق و یا از ماله استفاده نمود. این محصول چسب ماستیک سرد اجرا را می توان به راحتی با لبه یک ظرف در محل ریخت و برای رسیدن به کیفیت بیشتر پس از خشک شدن لایه اول یک لایه دیگر نیز اجرای ماستیک را تکرار نمود. تجربه چندین ساله شرکت گوهر ابنیه پایتخت در عملیات های عمرانی و ساختمانی و در نتیجه رضایت مشتریان انتخاب محصولات ما را نسبت به سایرین راحت تر می کند.