سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش قیر امولسیونی آب بندی در خاورمیانه

نظر

فروش قیر امولسیونی آب بندی در خاورمیانه : قیر امولسیون ترکیب و مخلوطی است از دو مایع (آب و قیر) که غیر قابل امتزاج هستند که در آن قیر بصورت ذرات بسیار ریزی در آب معلق هستند که در این صورت قیر را به عنوان فاز داخلی و یا فاز غیر پیوسته و مایع دیگر (آب) را فاز خارجی یا فاز پیوسته می‌نامند. قیر امولسیون متشکل است از دو مایع قیر و آب که در یکدیگر حل نمی شوند و ذرات بسیار ریز قیر ، به کمک امولسیون ساز ، به حالت شناور در آب باقی است . امولسیون قیر در دو نوع آنیونیک و کاتیونیک وجود دارد که هریک به زیر گروه های سریع شکن ، زود شکن ، کند شکن و دیر شکن و هریک از این زیر گروه ها به گروه های فرعی دیگر تقسیم می شوند که تعداد آنها به بیست نوع قیر امولسیون می رسد.

فروش قیر امولسیونی آب بندی در خاورمیانه

مقدار قیر امولسیون های قیر از 55 تا 65 درصد، مقدار آب از 35 تا 45 درصد و امولسیون سازها حداکثر 50 درصد وزنی این قیرها را تشکیل می دهد. از این محصول در زیرسازی و آب بندی استخرها و مخازن و جداره خارجی و داخلی دیوار بتنی مانند پی ساختمان، روی کف قبل از کاشی یا سرامیک، روی بام قبل از اجرای فوم پلی یورتان یا کف سازی، گود ساختمان ها بخصوص روی نیلینگ و شاتکریت و ... استفاده می شود . این نوع قیر، قیر امولسیونی سرد اجرا می باشد و نیازی به گرما دهی ندارد، سرعت اجرا بالاست، کشسانی و انعطاف پذیری بسیار عالی، یکپارچه و بدون درز و مقاوم در برابر دمای بالا و بدون شره می باشد. جهت آشنایی بیشتر با محصولات قیر امولسیون با شماره کارشناس فنی شرکت گوهر ابنیه پایتخت 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر امولسیون در ساختمان سازی قیر امولسیون در ساختمان سازی, عایق قیر امولسیون

محصول نهایی عایق های پیش ساخت? قیری باید به صورت رول بسته بندی شود . هنگام بسته بندی ، برای جلوگیری از چسبندگی، یک طرف عایق باید با پودر معدنی ، مانند تالک یا روکش آلومینیوم ، و طرف دیگر با فیلم پلی اتیلن قابل ذوب با حرارت مشعل پوشانده شود . رول عایق باید در هوای خشک و در انبار سر پوشید? دارای کف تخت ، با دمای 5+ تا 35+ درج? سانتی گراد ، به طور عمودی نگهداری شود . زمان نگهداری عایق رطوبتی از تاریخ تولید تا نصب نباید بیشتر از شش ماه باشد. در صورت نگهداری آن در فضای باز ، باید روی پالت نهاده و روکش پلی اتیلن رنگی بر روی آن کشیده شود. رول نباید بیش از یک هفته ، در فضای باز بماند . رول ها باید به شکلی کنار هم قرار داده شوند که جریان هوا بتواند از بین آنها عبور کند .این رول ها همیشه باید به طور عمودی حمل شوند . هنگام حمل، باید مراقبت کرد که لب? عایق پاره نشود و هنگام تخلیه ، باید از پرتاب کردن رول ها خودداری کرد.