سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق بندی نما ساختمان با فوم اسپری پلی یورتان

نظر

عایق بندی نما ساختمان با فوم اسپری پلی یورتان : در اغلب نمای خارجی ساختمان ها که از جنس سنگ، سیمان یا آجر و یا نماهای شیشه و کامپوزیت می باشد، آب به داخل نفوذ می کند. این نماها جدا از اینکه نوساز یا قدیمی ساز باشند، رطوبت بیرون ساختمان را به داخل ساختمان منتقل کرده و در نتیجه دیوارهای داخلی ساختمان آسیب می بیند و اگر مدت زیادی از این قضیه بگذرد رنگ دیوار و حتی وسایلی که داخل منزل با دیوار تماس دارند را با آسیب روبرو می کند. در اجرای آب بندی نمای ساختمان به شما پیشنهاد می کنیم که برای افزایش کیفیت و صرفه جویی در هزینه و زمان اجرای پروژه از تکنیک راپل (کار در ارتفاع با طناب) استفاده کنید.

عایق بندی نما ساختمان با فوم اسپری پلی یورتان

استفاده از فوم اسپری برای آب بندی نما ساختمان باعث می شود حجم زیادی از شکاف پر شود و با توجه به فشرده بودن فوم اسپری مانع رشد قارچ و باکتری نیز می شود. همچنین به عنوان یک عایق صدا و حرارت نیز عمل میکند. فوم اسپری قابل سمباده زدن, قابل اندود و برش می باشد که انعطاف این محصول را بالا می برد. برای انتخاب روش آب بندی نما ساختمان و مصالح مورد نیاز باید قبل از انجام کار با کارشناسان ما در تماس باشید تا محل بررسی شود. جهت اطلاع از فروش محصول و مشاوره با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم اسپری درزگیر فوم اسپری درزگیر, آب بندی نما با فوم اسپری

فوم اسپری پلی یورتان، این محصول نوعی فوم تک جزئی پلی یورتان است که در مجاورت رطوبت هوا خشک می شود و جهت پر کردن و درزگیری انواع شکاف ها، درز ها، فواصل و فضاهای خالی در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان، صنعت خودرو و ... استفاده می گردد.

خواص و مزایا فوم اسپری :

  • مناسب برای عایق کاری صوتی ، حرارتی و پر کردن منافذ.
  • خاصیت پرکنندگی شکاف ها و انواع درز ها.
  • دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا.
  • ضد قارچ ، ضد کپک و قابل رنگ آمیزی.
  • پایین آوردن اتلاف انرژی ساختمان.

موارد کاربردی فوم اسپری پلی یورتان :

  1. عایق کاری چهارچوب های در و پنجره.
  2. پرکردن و درزگیری منافذ، فضاهای خالی و اتصالات.
  3. پرکردن سوراخ های دیوار.
  4. عایق کاری خروجی های کابل های برق و لوله های آب.
  5. درزگیری سطوح سنگ و بتن در نما.
این محصول نوعی فوم تک جزئی و بر پایه ی پلی اورتان است که با رطوبت هوا واکنش نشان می دهد و سخت می شود. اسپری فوم پلی اورتان تک جزئی می باشد و مواد تشکیل دهنده آن تاثیری بر لایه ازن ندارد. درزگیر پلی اورتان جی مکس علاوه بر اینکه به شدت عایق صدا و دما می باشد، بر روی انواع سطوح به غیر از تفلون، پلی استایرن و سطوح سیلیکونی می چسبد.