سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع چسب ماستیک بندکشی سرویس های بهداشتی

نظر

عرضه انواع چسب ماستیک بندکشی سرویس های بهداشتی : امروزه ماستیک های بند کشی برای پوشاندن درز ها مورد استفاده قرار می گیرد و ماستیک ها از انواع مختلفی برخوردار می باشند که انواع آن ها عبارتند از : قیری ، قیر سرد ، قیر گرم ، اپوکسی ها ، سیلیکون ، اکرولیکی ، پلی سولفید ، پلی یورتان ، ماستیک گرم ، ماستیک سرد و … است. که هر یک در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و شما نمی توانید هر کدام که می خواهید مورد استفاده خود قرار دهید به عنوان مثال ماستیک های بندکشی قیر در پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه انواع چسب ماستیک بندکشی سرویس های بهداشتی

ماستیک درزگیر یک جزئی بر پایه امولسیون های اکریلیک ساخته شده که پس از گیرش به حالت سفت و قابل انعطاف در خواهد آمد از خصوصیات این نوع ماستیک قابل رنگ پذیر بودن آن می باشد. این ماستیک برای پر کردن انواع درزهای ساختمانی شامل انواع درزهای انبساط بتن و سنگ، درز های موجود بین فریم پنجره ها و دیوار، درز های بین قطعات پیش ساخته از جنس بتن ، گچ ، فلز و غیره کاربرد دارد. همچنین برای ترمیم ترک ها شامل ترک های موجود بر روی بام و نمای ساختمان جهت جلوگیری از نفوذ آب و ترک های سطوح بتنی و سفالی، ترک های روی دیوار و سقف قبل از رنگ آمیزی به عنوان مناسب ترین ماده پیشنهاد می گردد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ماستیک و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره تماس کارشناس فروش مجموعه 09121754110 می باشد.

مزایای ماستیک های بندکشی عبارتند از :

مقاومت بسیار بالایی دارند در برابر اشعه های UV ، دوام بسیار بالا و خوبی دارند ، به سرعت خشک می شوند ، کارایی بسیار راحتی دارند ولی باید دقت و سرعت عمل بالایی دارند ، در دمای زیاد و یا کم انعطاف پذیری بسیار زیادی دارند ، در برابر تنش های برشی مقاومت بسیار بالای دارند ، چسبندگی بسیار زیادی دارند ، در برابر تنش مکانیکی و حرارت مقاومت بسیار زیادی دارند ، در برابر مواد شیمیایی و مایع مقاوم هستند ، ماستیک ها به مواردی مانند شیشه ، سرامیک ، کاشی و … چسبندگی بسیار زیادی دارند و … است.

ماستیک های جدید بند کشی ماستیک های جدید بند کشی, چسب عایق بندی و درزبندی کاشی

کاربرد ماستیک در بند کشی ها شامل :

  1. ماستیک بند کشی کلیه درز های موجود بر روی سطوح و گوشه های سرویس های بهداشتی و حمام.
  2. بند کشی درز های موجود بر روی سطوح بتنی ، آجری ، موزائیک و سنگ خصوصاً بند کشی سطوح سنگی که ملات های سنتی به دلیل عدم انعطاف پذیری و چسبندگی کارایی لازم را نداشته و به سرعت ترک خورده و از سطوح جدا می شوند.

موارد مصرف ماستیک بند کشی :

  1. بندکشی کاشی، سرامیک و سنگ در نمای ساختمان و سطوح خارجی.
  2. بندکشی سرویس ها، حمام، استخر، آب نما، و سازه های آبی بدون نیاز به مواد آب بندی کمکی.
  3. درز بندی و کاشی کاری پر سرعت در سطوح کف، دیوار، آشپزخانه و سطوح داخلی ساختمان.