سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع چسب ماستیک نانو عایق بندی در کرج

نظر

انواع چسب ماستیک نانو عایق بندی در کرج : شاید به جرات بتوان این ادعا را داشت که چسب‌ها و ماستیک ‌های درزگیر تا حد زیادی صنعت ساخت و ساز امروزی را تحت تأثیر قرار داده‌اند. ماستیک متریالی است که با آن کار درزگیری و آب بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می دهند. ماستیک ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکریلیکی و ... می باشند. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلز های مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد.

انواع چسب ماستیک نانو عایق بندی در کرج

همچنین عمر طولانی دارد و بسیار با کیفیت می باشد. ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی  که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به راحتی استفاده شوند. به علاوه در برابر نور خورشید و عامل های محیطی مقاوم  هستند. این محصول منقبض نمی شود و انبساط محدودی دارد. همچنین در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخبندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف پذیری خود را حفظ می کند. بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌آمیزی آن استفاده کرد. تجربه 22 ساله شرکت گوهر ابنیه پایتخت و رضایت مشتریان عزیز در پروژه های کوچک و بزرگ حاکی از فعالیت و زحمت های بی پایان پرسنل ما است که شما بدون تردیدی محصولات ما را انتخاب می کنید. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات مجموعه و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاورین فنی شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصولات چسب ماستیک با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع چسب درزبندی ماستیک انواع چسب درزبندی ماستیک, عایق چسبی ماستیک

انواع مختلف ماستیک می تواند برای آب بندی مخازن آب و فاضلاب باشند و یا کف سازی و اجزای مختلف کانال های آبی توسط آن ها آب بندی شود. نوع دیگری از ماستیک ها نیز برای آب بندی دور پنجره ها و مصارف سبک به کار برده می شوند. ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد و ماستیک های گرم تقسیم می شوند. این موضوع مربوط به درجه حرارت ماستیک در هنگام اجرا می باشد. ماستیک بر پایه قیر یا ماستیک قیری یا ماستیک درزبندی بر پایه قیری نیز دارای دو نوع سرد و گرم می باشد که هر کدام در جاهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرد.