سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی استخر شنا در تهران و کرج

نظر

بهترین عایق رطوبتی استخر شنا در تهران و کرج : برای انجام عملیات عایق رطوبتی استخر شرایط محیطی و چگونگی استفاده از متریال مورد استفاده و حتی شناخت از سازه هیدرولیکی بسیار حائز اهمیت می باشد. به کرات دیده شده استفاده از انواع آب بندی استخر با توجه به بالابودن کیفیت آن بعلت عدم استفاده صحیح و یا عدم رعایت ویژه مصرف نتوانسته است نتیجه مطلوب را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. توجه به شرایط محیطی و اطلاع از ساختار سازه هیدرولیکی کمک شایانی به استفاده از مواد عایق رطوبتی استخر می نماید. در تجربیات ثابت شده مصرف کنندگان بدون اطلاع از ماهیت ساختار استخر اقدام به انجام عملیات عایق رطوبتی استخر نموده اند که متاسفانه به دلیل وجود فشار منفی آب که در واقع هجوم آب های سطحی و زیر سطحی به داخل استخر می باشد. باعث شده عایق رطوبتی استخر از روی سطح بلند شده و پوسته شود.

بهترین عایق رطوبتی استخر شنا در تهران و کرج

قیمت عایق استخر شنا با حوضچه های پرورش ماهی تفاوت دارد. علت این امر استفاده از پوشش های آب بندی با کیفیت تر و شکیل تر است. اجرای پوشش های آب بندی پلی یورتان بدون اجرای کاشی کاری در استخر نیز زیبا و چشم نواز است. این سازه مناسب استخرهای شنا بوده و به صورت تخصصی کار می شود.برای آب بند کردن استخر سیمانی با کمترین میزان تخریب ترکیب سیمان و نانو رنگ عایق رطوبتی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود که به وسیله آن می توانید شکاف ها و ترک ها را پر کنید اما اگر استخر سنگی داشته باشید به احتمال زیاد نیاز به حذف و جایگزینی سنگ خواهید داشت و اما راه حل به مراتب ارزانتر ، سریعتر و مطمئن استفاده از عایق های رطوبتی خواهد بود در صورت امکان این کار را به مجموعه ای حرفه ای شرکت گوهر ابنیه پایتخت بسپارید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی استخرهای شنا عایق بندی استخرهای شنا, آب بندی درزهای استخر

انواع پودرهای نفوذ گیر و مواد زودگیر و آنی گیر رطوبتی و انواع موارد مشابه در گروه پودری عایق رطوبتی استخر قرار می گیرند. این مواد که ظاهر پودری دارند می توانند در مقابل جریانهای مختلف آب در جهت فشار منفی به آب بندی استخر برگردد. در مقابل  عایق های پلیمری دو جزیی و عایق اکریلیکی دوجزیی در گروه مایع عایق رطوبتی استخر قرار دارند. این نوع مواد روی بتن و سیمان نهایی اجرا شده و با ایجاد لایه محافظ روی بتن و سیمان عملا از هدر رفتن آب جلوگیری به عمل می آورند و از این حیث جزو بهترین مواد عایق رطوبتی استخر می باشند. این نوع مواد به راحتی قابل اجرا و ترمیم می باشند و حتی در موارد استفاده از عایق پلیمری دو جزیی امکان عملیات رنگ استخری نیز به صورت همزمان وجود دارد.