سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول اجرای ماستیک قیری درزبندی گرم اجرا

نظر

اصول اجرای ماستیک قیری درزبندی گرم اجرا : ماستیک قیری گرم اجرا ترکیبی بر پایه لاستیک بیتومن اصلاح شده می باشد که برای پر نمودن درزهای انبساط و ژوئن های افقی مورد استفاده قرار می گیرد. ماستیک قیری گرم اجرا هیچگونه اثر سوئی روی آب آشامیدنی ندارد. ماستیک قیری گرم اجرا یک درزگیر الاستیک بر پایه بیتومن رابر اصلاح شده می باشـد که برای پر نمودن درزهای انبساط و ژوئن های افقی، مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه اثر سوئی بر روی آب آشامیدنی ندارد . از مزایای ویژه ماستیک گرم اجرا نسبت به درزبندهای مشابه، مانند ماستیک پلی یورتان ، قیمت مناسب تر و سهولت اجرا می باشد. این محصول هیچ گونه آلودگی برای آب شرب ایجاد نمی کند و از این رو برای درز بندی کف سازه های آبی گزینه مناسبی است.

اصول اجرای ماستیک قیری درزبندی گرم اجرا

ماستیک پایه قیری گرم اجرا، محصول ماستیک قیری گرم اجرا نوعی الاستومتر بر پایه لاستیک بیتومن رابر است و برای پر نمودن و آب بندی درزهای انبساط و اجرایی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماستیک برای اجرا می بایست تا حالت روانی و سیالیت حرارت داده شده و در درزهای افقی و عمودی مورد استفاده قرار گیرد. این ماستیک برای پر نمودن درزهای انبساط در فرودگاه ها، تعمیرگاه ها، محوطه پالایشگاه ها، پارکینگ ها و محوطه بارگیری هواپیما، اتوبانها، خیابانها، جاده ها، محیطهای تعمیرگاه و سوختگیری کف کارخانه ها، انبارهای تجهیزات نظامی، تصفیه خانه فاضلاب کاربرد دارد.

ماستیک قیری گرم اجرا ماستیک قیری گرم اجرا, بهترین ماستیک درزبندی

کاربردهای ماستیک های پایه قیری گرم اجرا :

  • ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت پر کردن ترکهای سطحی در خیابان ها و جاده های درون و برون شهری ، باند فرودگاه ها و پارکینگ های طبقاتی می باشد .
  • ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت آب بندی و پوشش دهی کلیه ترک ها و درزهای ایجاد شده در آسفالت به جهت حفظ آسفالت های قدیمی می باشد .
  • درزبندی کلیه سازه های بتنی و سطوح آسفالته با استفاده از ماستیک گرم اجرای تک جزئی.
  • استفاده از ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت درزبندی کانالها و سازه های آبی.
  • به عنوان یک چسب گرم جهت چسباندن قطعات فلزی ، بتنی و چوبی.

خواص و اثرات محصول ماستیک پایه قیری :

  1. چسبندگی عالی به سطح بتن، سیمان، فلز و چوب
  2. دمای سرویس 25 - تا 70 درجه سانتیگراد
  3. مقاومت بالا در برابر آب دریا، فاضلاب و یون کلر
  4. مقاوم در برابر شرایط جوی
  5. بدون شره
  6. آماده مصرف
  7. بدون اثر سوئی روی آب آشامیدنی

تجربه چندین ساله در عملیات های عمرانی و ساختمانی و در نتیجه رضایت مشتریان انتخاب محصولات ما را نسبت به سایرین راحت تر می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.