سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمیم و تعمیر مخازن خورده شده با مواد ضد خوردگی

نظر

ترمیم و تعمیر مخازن خورده شده با مواد ضد خوردگی : استفاده از ترکیبات ضد خوردگی به خوبی به عنوان یک روش مؤثر و انعطاف پذیر برای کاهش خوردگی در صنایع مختلف از جمله اکتشاف و تولید نفت و گاز، پالایشگاه نفت، تولید مواد شیمیایی، و تصفیه? آب شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بازدارنده ها اغلب به دلیل مطمئن بودن از غلظت مناسب و کنترل کردن راحت تر غلظت آنها، به طور عمده در محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرند. چنین شرایطی را می توان در سامانه های گردشی، تولید نفت و پالایش نفت مشاهده کرد.

ترمیم و تعمیر مخازن خورده شده با مواد ضد خوردگی

یکی از شناخته شده ترین کاربرد برای بازدارنده ها، ضدیخ رادیاتور خودروها است. در استفاده از مهارکننده خوردگی برای کاربردهای خاص باید محتاط بود چون بازدارنده ها می توانند حفاظت عالی برای یک فلز در یک شرایط خاص را فراهم کنند ولی در عین حال خوردگی دیگر فلزات را در همان سامانه تشدید کنند. تولید محصولات مرغوب مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک، اطمینان به محصولات را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش محصول و مشاوره با کارشناس فنی فروش با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد بازدارنده خوردگی سطوح مواد بازدارنده خوردگی سطوح, ضد رسوب کردن فلزات

در سیستم خوردگی به جای یک عامل احیا چندین عامل احیا وجود داشته باشد، به عنوان مثال در همان اسید کلریدریک اگر اکسیژن نیز وجود داشته باشد، آنگاه دو واکنش احیا هیدروژن و واکنش احیا آب همزمان انجام خواهند شد. به این ترتیب به دلیل افزایش در میزان مصرف کننده‌های الکترون، باید بر میزان سرعت تولید الکترون نیز افزوده گردد و به این دلیل سرعت خوردگی فلز روی افزایش خواهد یافت. علاوه بر فاکتور های محیطی و محیط خورنده، بعضی فاکتور های فلزی و متالورژیکی نیز در آغاز و نرخ پیشرفت واکنش‌های خوردگی تاثیرگذار می‌باشند. به عنوان مثال مرزهای دانه، مرزهای دوقلویی، ‌ناخالصی‌ها و نابجایی ها می‌توانند به دلیل داشتن انرژی بالاتر نسبت به نقاط اطراف خود به صورت آند موضعی درآمده و سبب آغاز فرایند خوردگی گردند. پدیده خوردگی طبق تعریف، واکنش شیمیایی یا الکتر شیمیایی بین یک ماده، معمولا یک فلز، و محیط اطراف آن می‌باشد که به تغییر خواص ماده منجر خواهد شد. پدیده خوردگی در تمامی دسته‌های اصلی مواد، شامل فلزات، سرامیک ها، پلیمرها و کامپوزیت ها اتفاق می افتد، اما وقوع آن در فلزات آنقدر شایع و فراگیر بوده و اثرات مخربی بجای می‌گذارد که هرگاه صحبت از خوردگی به میان می آید، ناخودآگاه خوردگی یک فلز به ذهن متبادر می‌شود.