سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی ایزوگام در عایق کاری دیوار ساختمان

نظر

کارایی ایزوگام در عایق کاری دیوار ساختمان : شاید شما به اندازه کافی از اهمیت اجرای ایزوگام در کارایی آن مطلع نباشید. اگر بدانید روش اجرای ایزوگام تا چه حد مهم است، توجه بیشتری به روش نصب ایزوگام ساختمان خود خواهید داشت. همانطور که می‌دانید ایزوگام، یک عایق رطوبتی پرسابقه و پرکاربرد در زمینه عایق‌کاری ساختمان است. اگر با خصوصیات و مزایای آن آشنا باشید، احتمالاً ایزوگام را به عنوان عایق رطوبتی ساختمان خود انتخاب خواهید کرد. این محصول در انواع و طرح‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. کیفیت این انواع، وابسته به انتخاب مواد اولیه و تکنولوژی ساخت توسط کارخانه، متفاوت است. حتما شما هم برای اینکه از عایق رطوبتی ساختمان خود، اطمینان حاصل کنید، به دنبال بهترین نوع عایق پیش ‌ساخته هستید.

کارایی ایزوگام در عایق کاری دیوار ساختمان

در مناطقی از که میزان بارندگی چشمگیر می باشد و احتمال نفوذ آب در دیوار بالا است علاوه بر ایزوگام کاری سطح پشت بام، به ایزوگام کاری دیوار نیز می پردازند. زیرا نفوذ آب به دیوارها و نم گرفتن آن سبب آسیب رسیدن به دیوار و در نهایت خرابی آن خواهد شد. از این رو در مناطقی با آب و هوای مرطوب لازم است که ایزوگام کاری دیوار به نحو صحیح انجام گیرد و فقط ایزوگام کاری پشت بام کافی نیست. البته اگر از شیروانی برای عایق کاری استفاده شود معمولا از ایزوگام برای عایق کاری بهتر و جلوگیری از خرابی ایرانیت شیروانی استفاده می کنند.

ایزوگام دیوار ساختمان ایزوگام دیوار ساختمان, عایق بندی دیوار سازه

نصب ایزوگام روی سطوح عمودی مانند دیوار به تکنیک خاصی نیازمند است. برای این منظور لازم است تا از داربست استفاده شود و گام به گام از بالا به پایین نصب ایزوگام به انجام برسد. مهارت افراد نصاب ایزوگام برای نصب آن روی دیوار از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به تمرکز و حفظ تعادل نیازمند است. پیش از اجرای ایزوگام روی دیوار لازم است تا سطح مورد نظر کاملا پاکیزه شود و در صورت وجود ترک یا ناهمواری، موارد مورد نظر برطرف شوند تا نصب ایزوگام روی دیوار با مشکلی روبرو نگردد. استفاده از ایزوگام مرغوب و با کیفیت بالا نیز سبب می‌شود چسبندگی کافی و عایق‌کاری مورد انتظار در زمان طولانی قابل دستیابی بشود. همچنین لازم است برای نصب ایزوگام روی سطوح عمودی مانند دیوار از انواع خاص ایزوگام که چسبندگی لازم و کیفیت مورد نظر را داشته باشند استفاده شود. برای سفارش نصب ایزوگام روی دیوار با ما تماس 09121754110 بگیرید. گوهر ابنیه پایتخت که محصولات خود را با کیفیت عالی و استاندارد در اختیار شما قرار می دهد، پس از اتمام کار با ارائه ضمانت نامه کتبی 10 ساله مشتری مداری خود را ثابت می کند.