سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی عایق امولسیونی قیری برای عایق بام ها

نظر

کارایی عایق امولسیونی قیری برای عایق بام ها : از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به عنوان عایق بام ها می باشد و جایگزین مناسبی برای ایزوگام می باشد . برای اجرای عایق امولسیونی به جای ایزوگام در بامها کافیست یک لایه پرایمر امولسیونی ( 50 درصد عایق امولسیونی + 50 درصد آب ) روی سطح اجرا شود و سپس دو لایه عایق امولسیونی خالص بصورت عمود بر هم روی آن اجرا شود. پیشنهاد می شود حتما مش فایبر گلاس بین دو لایه قرار گیرد تا علاوه بر مسلح شدن عایق ، مقاومت و طول عمر عایق نیز بالاتر رود. از دیگر کاربردهای پوشش امولسیونی ، ممانعت از تبخیر سریع آب بتن در حالت خمیری و در نتیجه ترک خوردن آن می باشد.

کارایی عایق امولسیونی قیری برای عایق بام ها

بتن در حالت خمیری به شدت تمایل به از دست دادن آب دارد که این کم شدن آب قبل از رسیدن بتن به سنین اولیه گیرش می تواند موجب جمع شدگی و ایجاد افت حجمی بتن و ایجاد اختلال در واکنش هیدراسیون بتن گردد که در نتیجه شاهد بروز ترک در سطح بتن خواهیم بود. از دیگر عوامل ترک خوردن بتن ، نفوذ یون های مخرب خاک و عوامل شیمیایی مخرب از داخل خاک به بتن می باشد که موجب ایجاد خوردگی در بتن و در نهایت ایجاد ترک و خرابی در بتن خواهد شد. بدین منظور اجرای یک لایه پوشش امولسیونی یا عایق امولسیونی روی سطح می تواند به رفع معایب مذکور خاتمه دهد. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی روی سطح بتن، مانع جذب آب شور توسط بتن می شود. در حالی که سطوحی که عایق نشده باشند آب شور را جذب می کنند و در نتیجه بتن دچار خوردگی می شود. از دیگر مزایای عایق کاری به روش امولسیونی این است که در محیط هایی که در معرض آلودگی قرار دارند، قطعا آلودگی ها و عوامل مخرب این محیطها ، بتن را دچار مشکل خواهند نمود که در این حالات نیز عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی بهترین گزینه است.

پوشش پرایمری قیری پوشش پرایمری قیری, عایق قیری بام

خواص و اثرات عایق قیری :

  • پس از خشک شدن یک لایه قابل انعطاف به جا می گذارد.
  • بدون افتادگی و شُره پس از اجرا.
  • غیر قابل اشتعال ، سهولت و سرعت اجرا.
  • مقاوم در برابر نمک ها ، یون های کلرو سولفات و فاقد حلال های نفتی می باشد.
  • قابلیت انحلال در آب پیش از خشک شدن و عدم انحلال در آب پس از خشک شدن دارد.
  • چسبندگی زیاد به سطوح فلزی و بتنی دارد.

برای مصرف پیش از استفاده کاملا به هم بزنید. پوسته های نم گیر، لایه های عمودی مانع تبخیر حفاظت از مخازن آب و خطوط لوله یک لایه کامل از پوشش محافظتی قیری را روی سطح کار اعمال کرده و صبر کنید تا خشک شود. نسبت پوشش دهی باید حدود 3 متر مربع بر لیتر باشد. لایه دوم را عمود بر لایه اول، روی سطح کار اجرا کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.