سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش نسل جدید عایق های الاستومری برای سقف

نظر

پخش نسل جدید عایق های الاستومری برای سقف : نسل جدید از عایق‌ها، عایق‌های الاستومری هستند. این عایق‌های فوم الاستومری جایگزین بسیار مناسبی برای عایق‌های سنتی هستند و شما می توانید انواع مختلف عایق های الاستومری را از مراکز مربوط به پخش انواع عایق الاستومری مانند عایق الاستومری NBR ، عایق الاستومری نخ دار مسلح و.. تهیه نمود و این عایق ها قابلیت استفاده در عایقکاری‌های گسترده را دارا می‌باشند. به علاوه کاربری عایق فوم الاستومری بسیار ساده و سهل است و برخلاف نمونه‌های سنتی از عایق‌ها (پشم شیشه ، پشم سنگ و موارد مشابه) ، کاربرد آن‌ها در عایق‌کاریها ، خطرات محیط زیستی به دنبال ندارد. این عایق های فوم الاستومری خود چسب ، عایق فوم الاستومری نخ دار مسلح و عایق فوم الاستومری بدون هالوژن با داشتن ساختار سلولی بسته مانع از نفوذ و گذر حرارت و رطوبت می‌شوند و برای عایق کردن کلیه تاسیسات و در بسیاری از شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

پخش نسل جدید عایق های الاستومری برای سقف

یکی از مسائل مورد توجه در عایق کاری ساختمان ، در نظر گرفتن سطح تماس با محیط خارجی ، محدوده جغرافیایی و سیستم سرمایشی و گرمایشی سازه است. از طرف دیگر مواد و متریال به کار رفته در عایق و شیوه نصب و اجرای آن می‌باشد. عایق‌های الاستومری بدون هالوژن یکی از گزینه‌های مناسب برای عایق کاری در سازه‌هاست که به دلیل ساختمان بسته مواد خود ، مقاومت حرارتی بالایی داشته و به خوبی در برابر رطوبت و نم مقاومت می نماید. یکی از کاربردهای مهم عایق الاستومری، عایق کاری ساختمان است. در عایق کاری ساختمان از عایق حرارتی سقف، عایق حرارتی کف و دیوار استفاده میگردد. مقاومت حرارتی عایق حرارتی سقف باعث کاهش اتلاف انرژی در ساختمان می گردد.جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری سقف عایق الاستومری سقف, عایق بندی سقف سازه

عایق صوتی، حرارتی، برودتی و رطوبتی الاستومری :

عایق الاستومری نوعی عایق با خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بسیار بالاست که نه تنها به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد بلکه نوعی عایق رطوبتی و صوتی نیز به شمار می آید. این عایق از نیتریل فوم ساخته می شود و برای عایق کاری سوله ها، بویلرها، مخزن ها و … کاربرد دارد. قابلیت جذب آب توسط عایق الاستومری بسیار پایین می باشد، وزن عایق الاستومری بسیار سبک است و برای عایق کاری سیستم های گوناگون ایده آل می باشد. مقاومت این عایق در برابر سرما و گرما بالاست و به دلیل عدم نفوذ آب در آن، امکان رشد قارچ و باکتری وجود ندارد. قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق های حرارتی نظیر پشم سنگ یا پشم شیشه بیشتر است اما دیگر نیازی به پوشش ندارند. نصب این عایق چندمنظوره بسیار آسان است و به سرعت و با صرف اندک هزینه انجام می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های بارز عایق حرارتی و برودتی الاستومری قابلیت رنگ آمیزی آن است، از این رو در مکان هایی که در معرض دید هستند، می توان این عایق را رنگ کرد.