سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد مصرف چسب درزگیری پلی یورتان در سینک

نظر

موارد مصرف چسب درزگیری پلی یورتان در سینک : این محصول به واسطه دارا بودن درصد بسیار بالای سیلیکون و قابلیت چسبندگی و عایق سازی بسیار خوب برای عایق سازی و هوابندی شیشه های خودروی، پنجره های نما، و محل های در معرض نور خورشید استفاده می شود. پلی اورتان در مقایسه با سیلیکون از عمر و چسبندگی بالاتری برخوردار است. به واسطه بسته بندی آن که شبیه سوسیس می باشد به آن سوسیسی یا کالباسی هم می گویند.

موارد مصرف چسب درزگیری پلی یورتان در سینک

نوعی فوم چسب پلی یورتان است که در مجاورت رطوبت هوا به سرعت خشک می شود.چسبندگی بسیار خوبی به انواع مصالح ساختمانی دارد توصیه می شود برای عایق کاری حرارتی ساختمان از این محصول به جای سیمان استفاده نمایید. رنگ آن صورتی است. فوم پلی اورتان با امکان استفاده ی فوق العاده سریع ، بیشترین حد انبساط ، قابل رنگ آمیزی ، قابل استفاده در دمای -40 تا +90  درجه سانتیگراد. مناسب جهت استفاده فضای داخلی و خارجی منزل می باشد.

موارد مصرف درزگیر پلی یورتان :

درزگیری سریع و آسان، چسباندن و پر کردن فضاهای خالی بزرگ، عایق گرما و سرما، رطوبت، امواج صوتی و گرد و غبار، قابل استفاده در کنار تمام اجزای ساختمانی به غیر از پلی اتیلن، سیلکون و پلی تترافلوئورواتیلن، سازگار با محیط زیست، بدون آسیب رسانی به لایه ی اوزون کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیری با چسب پلی یورتان درزگیری با چسب پلی یورتان, آب بندی با ماستیک

ویژگی های عایق پلی یورتان : صفحه های عایق حرارتی (XPS و EPS ) را به خوبی به دیوار می چسباند. نصب و آماده سازی دیوار در دو ساعت. از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. حداقل 6 متر مربع صفحه های عایق حرارتی را می چسباند. افزایش حجم بسیار کمی در هنگام خشک شدن دارد. پس از خشک شدن هیچگونه افزایش یا کاهش حجم ندارد. نسبت به گچ سبک تر بوده و باعث سنگینی ساختمان نمی شود. بازدهی زیاد تا 55 لیتر که البته به میزان رطوبت و دمای محیط بستگی دارد. از این محصول می توان در هوای سرد تا دمای صفر درجه سانتی گراد نیز استفاده کرد. بهترین گزینه برای نصب صفحه های عایق حرارتی و پر کردن منافذ و فضاهای خالی هنگام عایق کاری می باشد. بسیار مناسب برای چسباندن قطعات چوبی مصالح ساختمانی به بتون، فلز و ... افزایش حجم کمی دارد و می توان از آن در فضایی استفاده کرد که لازم است افزایش حجم کمی داشته باشیم. شرکت گوهر ابنیه پایتخت که محصولات خود را با کیفیت عالی و استاندارد در اختیار شما قرار می دهد، پس از اتمام کار با ارائه ضمانت نامه کتبی 10 ساله مشتری مداری خود را ثابت می کند.