سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق بندی حرارتی دیوار ساختمان در جهانشهر

نظر

قیمت عایق بندی حرارتی دیوار ساختمان در جهانشهر : صرف نظر از اینکه عایق های حرارتی جلوی پرت انرژی گرمایی و سرمایشی خانه را می گیرد اما به نظر می رسد هزینه هایی را برای افراد به دنبال داشته باشد. استفاده از عایق مناسب در کف و سقف خانه و دیوار ها و حتی لوله ها و سطوح داغ و خنک باعث می شود تا هزینه هایی را برای شما ایجاد کند. طبیعتا نوع عایق، میزان و حجم عایق بندی ، فضای مورد نیاز برای عایق بندی و میزان دستمزد استادان این موضوع هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت که البته جنس و نوع عایق حرارتی بیشتری اهمیت را در هزینه ها دارد.

قیمت عایق بندی حرارتی دیوار ساختمان در جهانشهر

اما آنچه که مسلم است این است که با ایجاد عایق در خانه نه تنها آسایش خود و خانواده را بیشتر تضمین کرده اید بلکه استفاده از عایق میزان زیادی از مصرف انرژی را در خانه های شما کاهش می دهد. در دراز مدت خواهید دید که این عایق های حرارتی تا چند ده هزار تومان شاید در ماه میزان هزینه های شما را کاهش داده و این موضوع باعث می شود در کوتاه ترین زمان تمامی هزینه های شما برای این موضوع بازگردد.

عایق حرارتی نانو دیوار عایق حرارتی نانو دیوار, انواع عایق دیوار سازه

مزایا عایق حرارتی دیوار :

  • از ساختار ساختمان محافظت می کند.
  • ضریب انتقال حرارت ثابت نگه داشته می شود و عملکرد حرارتی عایق کاری بهبود می یابد.
  • نقطه شبنم به خارج از دیوار منتقل می شود.
  • هوابندی ساختمان بهبود می یابد و اتلاف حرارتی کاهش می یابد.

در انتخاب بهترین عایق حرارتی برای ساختمان باید به نکات مهمی نظیر : دمای محیط ، قیمت و شرایط محیطی که قرار است عایق در آن جا نصب گردد، مقاومت حرارتی عایق، سمیت، قابلیت احتراق، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش ، چگالی و میزان چروک شدگی، ضریب نفوذ رطوبت توجه نمود. هر چه میزان مقاومت حرارتی عایق بیش تر باشد، نوع عایق حرارتی بهتر خواهد بود . در نظر گرفتن پارامتر قابلیت احتراق در انتخاب بهترین عایق حرارتی بسیار حائز اهمیت است زیرا از خطرات ناشی از آتش سوزی در محیط جلوگیری خواهد کرد . برخی از خواص و ویژگی های عایق حرارتی تحت تاثیر چگالی قرار خواهند گرفت، بنابراین انتخاب عایق حرارتی با چگالی مناسب برای عایق کاری ساختمان نقش مهمی را ایفا می کند. اگر برای انتخاب بهترین عایق حرارتی نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره هستید می توانید با کارشناسان فروش و متخصصین ما در شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس حاصل فرمایید. اطلاع از فروش محصول شماره 09121754110 می باشد.