سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق های حرارتی برای دیوارهای ساختمان

نظر

انواع عایق های حرارتی برای دیوارهای ساختمان : عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. از عایق حرارتی در مکان های مختلف استفاده می شود از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد، کف ساختمان و … . وقتی درجه حرارت محیط متعادل باشد فرد آرامش بیشتری داشته و به فعالیت های روزانه می پردازد.

انواع عایق های حرارتی برای دیوارهای ساختمان

عایق حرارتی مقاومت خوبی در برابر حرارت و جهت جلوگیری از از دست رفتن انرژی در محیط داخلی ساختمان می شود، همچنین در برابر عوامل قارچی و میکروبی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. بهترین عایق حرارتی ساختمان در برابر عوامل خارجی واکنش نشان نمی دهد و همیشه از لحاظ شیمیایی خنثی می باشند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق حرارتی دیوار و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید.

عایق‌های حرارتی معدنی :

این عایق‌ها شامل پشم سنگ، پشم‌شیشه (فایبرگلاس) و پشم معدنی هستند. این نوع عایق‌های حرارتی ضد قارچ و کپک هستند، به دلیل طبیعی بودن پایداری و مقاومت خوبی دارند، وزن کمی دارند و همچنین عایق صوتی خوبی هم به شمار می آیند. پشم سنگ عایق بسیار خوبی در برابر آتش است به‌طوری‌که معمولاً از آن برای عایق کردن تجهیزات برقی استفاده می‌شود ولی پشم ‌شیشه این خاصیت را ندارد و به ‌سرعت آتش می‌گیرد. هر دو این عایق‌ها در برابر رطوبت ضعیف هستند و برای استفاده در مناطق مرطوب پیشنهاد نمی‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی دیوار منازل عایق بندی دیوار منازل, عایق حرارتی نانو دیوار

پرلیت :

پرلیت هم از دیگر عایق‌های معدنی به شمار می‌رود. پرلیت در واقع نوعی ابسیدین (سنگ آتشفشانی) است که به قطرهای مختلف تبدیل و عرضه می‌شود و به‌جز عایق‌کاری در کشاورزی هم کاربرد دارد. پرلیت عایق خوبی برای حرارت و صدا است، رطوبت را جذب نمی‌کند و در برابر آتش مقاوم. درواقع پرلیت می‌تواند در دمای 1000 درجه هم تاب بیاورد.

شیشه اسفنجی :

این عایق هم همان‌طور که از نامش پیداست از شیشه ساخته‌شده است و می‌تواند تا 20 برابر حجم خودش منبسط شود و در برابر آب، آتش، قارچ و حشرات موذی مقاوم است. شیشه اسفنجی برخلاف ظاهرش مقاومت خوبی هم در برابر فشار دارد.

عایق‌های حرارتی پلیمری :

این عایق‌ها شامل پلی استایرن، پلی یورتان، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید، اوره فرم آلدئید، الاستومری، ایزوبز، انواع فوم ها و نیترل فوم هستند و به‌صورت ورق، رول و مایع (تزریقی) به فروش می‌رسند