سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار انواع عایق حرارتی برای دیوار بنا

نظر

ساختار انواع عایق حرارتی برای دیوار بنا : انتخاب یک عایق حرارتی مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای محیط صورت می گیرد. ضخامت عایق باید به اندازه ای باشد که با حداقل میزان ممکن بتواند هدر رفت انرژی را کاهش دهد. از جمله ویژگی هایی که یک عایق خوب بدان نیازمند است می توان به مقاومت حرارتی بالا، مقاومت فشاری ایده آل، عدم رشد قارچ و کپک، مقاومت در برابر نم و رطوبت و چگالی بالا اشاره نمود. در حال حاضر عایق های حرارتی که به بازار عرضه می شوند به صورت تخته ای، فله ای، نواری، لحافی، لوله ای و آجری می باشند.

ساختار انواع عایق حرارتی برای دیوار بنا

یکی از بهترین انتخاب ها برای عایق کاری دیوارها استفاده از عایق الاستومری می باشد . از این عایق ها معمولا برای عایق کاری انواع لوله ها و دیوار و داکت اسپلیت ها استفاده می کنند. از لحاظ کیفیت و قیمت مقرون به صرفه بوده و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. همچنین مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما را دارد. یکی از کاربردهای بهینه از این عایق به عنوان عایق صدا در پمپ های خانگی می باشد، عایق صوتی خوبی برای کاهش صدای آب داخل پمپ های خانگی است. برای اینکه بتوانید بهترین عایق حرارتی را از نظر مقاومت حرارتی بشناسید بهتر است ابتدا با انواع عایق حرارتی از نظر ساختار تشکیل دهنده آنها آگاه آشنا شوید. تولید محصولات مرغوب گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک، برای مصرف کننده تحقق بخشیده است. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی دیوار و دریافت مشاوره با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی در دیوار عایق حرارتی در دیوار, عایق کاری دیوار

  • عایق های حرارتی پایه معدنی : که شامل عایق های پشم معدنی (پشم سنگ و پشم شیشه)، عایق های سیلیکات، عایق های الیاف کربنی و عایق حرارتی الیاف شیشه می شوند.
  • عایق های حرارتی پایه شیمیایی : این عایق های حرارتی به دلیل سینتیکی بودن از تنوع بیشتری برخوردار هستند. عایق های اسفنج پلی اورتان، اسفنج پلی اتیلن، اسفنج پلی استایرن، فوم پی وی سی و عایق های ای دی پی دی جزء این گروه عایق حرارتی است.
  • عایق های حرارتی پایه گیاهی : منشا این عایق های حرارتی گیاهان هستند مانند عایق های حرارتی سلولزی، چوب پنبه، پشم چوب.
  • عایق های حرارتی مرکب : این عایق حرارتی از ترکیب چند لایه عایق حرارتی ساخته می شوند و خاصیت آن ها بستگی به نوع عایق هایی دارد که در ساخت استفاده شده است.
  • عایق های حرارتی نور گذر : این عایق های حرارتی در ساخت درب و پنجره ها استفاده می شوند.
  • عایق های حرارتی مصالح ساختمانی : شامل 4 گروه می شوند.
  • عایق های حرارتی مدرن : عایق های حرارتی مدرن شامل عایق های نانو، پانل های عایق خلاء وی آی پی، تکنیک عایق کاری دینامیکی و ... می باشد.