سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع محصولات ضد خوردگی سطوح فلزی در صنایع

نظر

انواع محصولات ضد خوردگی سطوح فلزی در صنایع : برای مهار خوردگی فلزات و سطوح فلزی  با مواد شیمیایی، خوردگی اصطلاح کلی است که نشان دهنده تبدیل فلز به ترکیبات محلول می باشد.خوردگی می تواند منجر به اختلالاتی در بخش های بحرانی و مهم سیستم های دیگ بخار، رسوب فرآورده های خوردگی در سیستم انتقال حرارت و کاهش کارایی کلی شود. ضد خوردگی ها ترکیبات شیمیایی هستند که با سطح فلزی یا محیطی که فلز در آن قرار گرفته واکنش می دهند تا سطح را در برابر خوردگی تا حدود مشخصی محافظت کنند.

انواع محصولات ضد خوردگی سطوح فلزی در صنایع

در واقع این مواد شیمیایی ضد خوردگی زمانی که به آب یا هر محلول دیگری اضافه می شوند سرعت خورده شدن سطح فلز را کاهش می دهند .مهارکننده ها اغلب با جذب خود بر روی سطح فلز،و با تشکیل یک فیلم روی سطح فلز از آن در برابر خوردگی محافظت می کنند. تولید محصولات مرغوب شرکت گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، شعار ایجاد (آرامش و اطمینان ) را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است. این ماده قوی با ترکیب آب لایه ای مقاوم بر روی بدنه داخلی تاسیسات پوشش داده و از ایجاد مواد خورنده، زنگ زدگی و تشکیل رسوب سخت جلوگیری و رسوبات قبلی را حل می کند.

انواع مواد شیمیایی ضد رسوب انواع مواد شیمیایی ضد رسوب, مواد ضد خوردگی نانو

انواع محصولات ضد خوردگی تخصصی قابل ارائه :

  • انواع کاشی و آجر ضد اسید و قلیا.
  • انواع ملات های ضد اسید و قلیا جهت نصب و بندکشی.
  • ملات های فوران ، وینیل استر ، اپوکسی ، پلی یورتان ، پلی استر غیر اشباع.
  • رزین های صنعتی جهت پوششها و کفپوش های یکپارچه صنعتی بر پایه رزین اپوکسی ، پلی یورتان ، پلی استر غیر اشباع ، ونیل استر و فوران.
  • انواع رابر لاینینگ (لاستیک کاری).
  • ترموپلاستیک لاینینگ.
  • فرآورده های نسوز بر پایه Silicon Carbide, Corundum, Bauxite, Andalusite/Mulite در انواع ، ابعاد و اشکال مختلف به همراه سیمان ها و ماستیک های مربوطه.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از بازدارنده ها، باید عوامل محیطی مختلف در نظر گرفته شوند زیرا برخی از این عوامل مانند نوع فلز، پی اچ، ترکیب، ناخالصی، دما، هندسه سیستم، غلظت بازدارنده و مخلوط چند بازدارنده می توانند خاصیت ضد خوردگی را تغییر دهند. علاوه بر این در انتخاب بازدارنده ها باید معیارهایی چون ایمنی استفاده از بازدارنده، محدودیت های اقتصادی و نگرانی های زیست محیطی مدنظر قرار بگیرند. جهت اطلاع از فروش محصولات و دریافت مشاوره از کارشناس فروش شرکت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.