سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین درزگیر نما جهت آب بندی سطح ساختمان

نظر

بهترین درزگیر نما جهت آب بندی سطح ساختمان : عایق رطوبتی نانو، این محصول در دسته مصالح مدرن قرار گرفته و نمونه ای از عایق هایی است که از فرایند نانو در تولید آنها استفاده شده است. استفاده از این محصول در جهت عایق بندی رطوبتی نمای ساختمان و عایق رطوبتی بام صورت گرفته و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های آن ها می توان به وزن کم و مقاومت آن در برابر حریق اشاره کرد. این محصول در دسته انواع عایق بی رنگ قرار دارد. عایق رطوبتی نانو پلیمر، نمونه ای از عایق های نانو می باشد.

بهترین درزگیر نما جهت آب بندی سطح ساختمان

عده ای تصور می کنند که بند کشی نمای ساختمان صرفا عاملی برای زیبا شدن نمای ساختمان است، در صورتی که عمده کمکی که اجرای بندکشی در نمای ساختمان ها و سطوح برجای میگذارد علاوه بر بحث زیبایی و استحکام نما ، آب بندی نمای ساختمان و مقاوم سازی نما و سطوح بیرون ساختمانی در برابر عوامل جوی است. بسیار شاهد این واقعیت تلخ بوده ایم که سنگ های نمای ساختمان ها به دلیل اجرا نشدن اصولی و یا نداشتن بند کشی افتاده اند و ریزش سنگ نما متاسفانه علاوه بر خسارات مالی ، تبعات جانی نیز برای ساکنین و عابرین داشته است. اصول درزگیری نما به طور خلاصه “پر کردن فاصله بین سنگ ها و سرامیک با استفاده از ملات همرنگ”می باشد که سبب جلوگیری از نفوذ آب به بستر نما یا سطح و جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوارهای داخلی ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نما ضد آب نانو عایق نما ضد آب نانو, آببندی نمای سازه

ضد آب سازی و مقاوم کردن سطوح بیرونی ساختمان در برابر عوامل جوی :

  • بند کشی نمای ساختمان : پر کردن فواصل بین سنگ ها با استفاده از ملات همرنگ برای جلوگیری از ورود آب به سطح نما با روش راپل.
  • تعویض شیشه و درزبندی و آب بندی نمای شیشه ای با چسب های سوپر سیلیکون ،پلی اورتان و ... مقاوم در برابر uv در ارتفاع بدون نیاز به داربست و بالابر.
  • عایق بندی نما : عایق بندی رطوبت،عایق بندی حرارت،عایق بندی صوت (عامل مهم در کاهش هزینه های انرژی) با روش کار با طناب.
  • آب بندی نمای سنگی، آب بندی آجر نما، آب بندی سطوح سیمانی، آب بندی نمای کامپوزیت ، آب بندی نمای کرتین وال ، آب بندی نمای رومی و ... : خدمات کار در ارتفاع.
  • تعویض بازشوهای کلنگی نمای شیشه ای :بازشو نمای فریم لس و بازشو نمای کرتین وال در ارتفاع به شیوه دسترسی با طناب بی نیاز به داربست.
  • سیمانکاری و لکه گیری نما توسط راپل کار حرفه ای و با سابقه.
  • بازسازی و ترمیم نمای ساختمان : نمای کامپوزیت پنل آلومینیوم،نمای فریم لس،نمای کرتین وال،لوور آلومینیومی،شیدر دوکی و ... بدون محدودیت ارتفاع به روش راپل.
  • پوشاندن درز انقطاع ساختمان : کاور کردن درز انقطاع با ورق گالوانیزه، یونولیت، اسپری فوم.