سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش استفاده از پوشش های پلیمری ضد خوردگی مخازن فلزی

نظر

روش استفاده از پوشش های پلیمری ضد خوردگی مخازن فلزی : لیکن امروزه با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر علوم ضد خوردگی، صنایع کامپوزیت و پلیمر و هم چنین نیاز صنایع کشور به پوششی که همه ویژگی‌های یاد شده از قبیل: مقاومت شیمیایی، حرارتی، ضد سایشی، سهولت اجراء و طول عمر را در سطح عالی و به صورت همزمان داشته باشد، پوشش‌های پلیمری پیشرفته ضدخوردگی محصول SIGAS آلمان توجه علاقه‌مندان این حوزه را به خود جلب نموده است.

روش استفاده از پوشش های پلیمری ضد خوردگی مخازن فلزی

پوشش‌های پلیمری پیشرفته SIGAS با عنوان High-Tech coatings، ضمن دارا بودن خواص ضد خوردگی منحصر به فرد مطابق با تکنولوژی روز اروپا، دارای قابلیت اعمال، بهره‌برداری و تعمیرات به مراتب آسانتر توسط قلم مو و یا اسپری نسبت به پوشش‌های رایج قبلی می‌باشند. از این رو مورد تقاضای کارفرمایان بسیاری بوده است.

عایق کاری سطوح فلزی با مواد نانو عایق کاری سطوح فلزی با مواد نانو, پوشش ضد خوردگی پلیمری

دستورالعمل های امنیتی به منظور کار با پوشش های پلیمری :

استفاده از پوشش های پلیمری برای انواع سطوح به ملاحظات ویژه ای نیاز دارد. حفاظت از خود و یا سایر افرادی که با این نوع پوشش ها سر و کار دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بهتر است که از این دستورالعمل ها به صورت گام به گام استفاده کنند:

گام اول : از افراد حرفه‌ای برای زدن پوشش‌های صنعتی استفاده کنید.

گام دوم : از تهویه صحیح کارگاه خود اطمینان حاصل کنید.

گام سوم : از لوسیون های حفاظت کننده حاوی لانولین برای دستها، بازوها و صورت خود قبل از کار با این پوشش استفاده کنید.

گام چهارم : تجهیزات امنیتی را آماده سازی کنید و از لباس مناسب برای هر یک از کارگرانی که با این مواد سروکار دارند استفاده کنید.

گام پنجم : از لباس های حفاظتی استفاده کنید: به هنگام ترکیب، آماده‌سازی و یا تعمیر حتماً از دستکش های لاستیکی، لباس‌های کاملاً پوشیده و محافظت کننده، عینک های ضد مواد شیمیایی و همچنین.دستگاه های تنفسی خالص کننده گاز و یا بخار استفاده کنید. به هنگام اسپری کردن نیز بهتر است از دستکش های لاستیکی، لباس های حفاظت کننده، چکمه های لاستیکی، کلاه های حفاظتی و همچنین ماسک های ویژه با فشار هوای مثبت برای صورت خود استفاده کنید و تمام منافذ آن را نیز ببندید.

گام ششم: فقط از آب و صابون به منظور پاکسازی پوشش ها استفاده کنید.

گام هفتم: پس از شست و شو مجدداً لوسیون های پوستی را بروی پوست خود بزنید.

گام هشتم: در صورتی که هر گونه قرمزی و یا جراحت پوستی مشاهده کردید از کرم های حاوی کورتیزون استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول و مشاوره جهت اجرای محصولات با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.