سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد کفپوش اپوکسی برای کف پمپ بنزین و گاز

نظر

کاربرد کفپوش اپوکسی برای کف پمپ بنزین و گاز : ساختار شیمیایی کفپوش اپوکسی این اجازه را می‌دهد که عایق الکتریکی خوبی باشد و مقاومت شیمیایی و گرمایی خوبی است و همچنین ضخامت کفپوش اپوکسی بنا به بار مکانیکی وارد بر محیط اجرا می‌شود یعنی در مکان های مانند سالن های اداری و بیمارستانی کاربرد دارد. ضخامت کفپوش 1000 تا 1500 میکرون است و همچنین در سالن های صنعتی و تولیدی و کارخانه ها و انبار ها و مکان هایی که رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین مانند لیفتراک وجود دارد ضخامت 3000 میکرون است و همچنین کفپوش یک پارچه و پلیمری با مقاومت بالا در برابر سایش و غیر قابل نفوذ در برابر حلال های شیمیایی می باشد و به صورت کاملا یک دست بر روی سطح های مختلف از جمله سطوح بتنی و بتن کف، بتن ضد سایش. بتن سخت صنعتی. بتن سخت کف سازی و کف سازی پارکینگ و بتن سخت رنگی و بتن سخت صیقلی و…..با ضخامت مختلف تا 4 میلی متر قابل اجرا است.

کاربرد کفپوش اپوکسی برای کف پمپ بنزین و گاز

کفپوش بدون درز اپوکسی نوعی پلیمر است که در ساخت انواع رنگ ها با خواص ویژه کاربرد فراوانی دارد. با توجه به سازگاری و چسبندگی بالای اپوکسی به سطوح بتنی، که به علت خاصیت قلیایی ذاتی بتن به واسطه وجود ناخالصی های فلزی می باشد. کفپوش اپوکسی یکی از پرکاربرد ترین پوشش ها برای محافظت از بتن در برابر آسیب های ناشی از مواد شیمیایی و افزایش مقاومت سایش و ضربه پذیری بتن می باشد که روش اجرای کفپوش اپوکسی به روش دستی بوده و در 3 لایه به نام های پرایمر، لایه میانی و رویه اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کفپوش اپوکسی در پمپ بنزین کفپوش اپوکسی در پمپ بنزین, اجرای اپوکسی جهت عایق کاری

کفپوش اپوکسی پمپ بنزین باید مقاوم تر ، سخت تر و با دوام تر و در همان حالا از نظر هزینه ها هم مناسب تر از پوشش بتنی است که همیشه مورد توجه صنعت نفت و گاز در ایران است . استفاده از کفپوش بسیار سخت و مقاوم از جنس خود بتن، موجب افزایش مقاومتی مناسب در برابر فشارها و سایش ها و خوردگی و حلال ها( بنزین، نفت، گازوِئیل و غیره)، تغییرارت حرارت محیط و سایر عوامل فرسایشی گشته و از بتن زیرین خود نیز محافظت می کند. بتن از پرکار بردترین مواد ساختمانی است . کفپوش اپوکسی پمپ بنزین مناسب برای انواع صنایع و علاوه بر آن برای جایگاه های سوخت بنزین و گاز ، برای پارکینگ های مسکونی و مجتمع های تجاری ، اداری، طبقاتی ، طراحی و اجرا ی انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی ضد سایش اعم از بتن سخت سوله، بتن سخت کارخانه صنعتی ، بتن سخت سردخانه های صنعتی و... نیز بسیار مناسب و کارآمد است.