سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش ضد حلال نفتی بیتو پلاست در پمپ گاز

نظر

پوشش ضد حلال نفتی بیتو پلاست در پمپ گاز : سطوح سیاه و تیره رنگ مانند آسفالت که بطور مداوم در معرض حرارت خورشید و تغییرات جوی می باشد به سرعت فرسوده میگردد آب به داخل منافذ آن نفوذ کرده و پس از یخ زدگی آن را دچار ترک و شکستگی می نماید و همچنین ریزش مواد سوختی سطوح آسفالتی را دچار فرسایش شدید کرده خسارت جبران ناپذیری را برجا می گذارد. امولسیون بیتوپلاست با بستن سلول های آسفالت از نفوذ آب و مواد سوختی و همچنین اکسیده شدن آن جلوگیری می نماید. در هوای گرم روان نمی گردد و در سرمای زیاد حالت الاستیک خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی شکند. روکش بیتوپلاست عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پایین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد.

پوشش ضد حلال نفتی بیتو پلاست در پمپ گاز

روکش بیتو پلاست : بیتوپلاست نه تنها باعث استحکام و حفاظت مناطق روکش شده می شود بلکه به هیچ وجه مسموم کننده و قابل اشتعال نمی باشد. از روکش بیتوپلاست در سطوح پروازی فرودگاه ها پارکینگ ها و تعمیرگاه ها و به طور کلی در مناطقی که ریزش بنزین یا روغن و مواد سوختی و همچنین لوله های فاضلاب استفاده می گردد. این روکش بیتوپلاست به طور متوسط باید 30 روز بعد از ساخت سطوحی که با مخلوط های گرم احداث می گردد انجام شود. چنانچه روکش بیتوپلاست در هوای گرم انجام گردد بهتر است سطح مورد نظر کمی مرطوب باشد. در بهترین شرایط سطوح روکش شده توسط امولسیون بیتوپلاست پس از 12 تا 16 ساعت آ‎ماده پذیرش ترافیک می باشد در مواردی که امکان بارندگی می باشد از مصرف آن خودداری گردد و معمولا  4-3 ساعت بعد از مصرف بارندگی تاثیری بر آن نخواهد گذاشت.

کاربرد بیتو پلاست در پمپ گاز کاربرد بیتو پلاست در پمپ گاز, عایق بندی با بیتو پلاست

ویژگی اصلی بتن سخت صنعتی و بیتوپلاست این است که ضد سایش است و مقاومت بالایی در برابر  فشارهای وارده را دارد. اجرای بیتو پلاست در چه مکان هایی انجام می شود :

  • در کف پارکینگ ها.
  • در کف سازی انبار ها.
  • اجرای پارکینگ طبقات.
  • کف کارواش ها.
  • محل فرود هلیکوپتر ها.
  • اجرای کف جایگاه سوخت گیری و پمپ بنزین.

افزودنیهای دیگر به چسب

بسیاری ازچسب‌ها،علاوه بر مواد پلیمری دارای افزودنیهایی هستند از قبیل: مواد پایدار کننده در برابر تخریب توسط اکسیژن و اشعه UV، مواد نرم کننده که قابلیت انعطاف را افزایش می‌دهد و دمای تبدیل شیشه‌ای (Tg ) را کاهش می‌دهد. مواد پرکننده معدنی (فیلر) که میزان انقباض در سخت شدن را کاهش می‌دهد و خواص روان شدن را قبل از سخت شدن تغییرمی‌دهد و خواص مکانیکی نهایی را بهبود می‌بخشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.