سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع عایق ضد اسید مخازن در گوهردشت

نظر

فروش انواع عایق ضد اسید مخازن در گوهردشت : مخزن اسید معمولاً به مخازن نگهداری اسید اطلاق می گردد. این مخازن عمدتاً از جنس فلز ساخته می شوند و بعید است مخازن نگهداری اسید از بتن ساخته شود. همچنین یکی از عمده ترین مخازن نگهداری اسید مخازن پلی اتیلنی می باشد. مخازن پلی اتیلن دارای مزایا و معایبی است. از مزایای مخازن پلی اتیلنی اسید قیمت آن است و همچنین سبکی آن. ولی مخازن اسید پلی اتیلنی تحمل آنچنان نداشته و مقاومت آن در برابر نور آفتاب کم است بعلاوه اینکه مخازن اسید از جنس پلی اتیلن با توجه به وزن مخصوص بالای اسید نمی توانند در ظرفیتهای بالا ساخته شوند.

فروش انواع عایق ضد اسید مخازن در گوهردشت

عمدتاً جهت نگهداری و حمل اسید از مخازن اسید فلزی استفاده می گردد و به جهت جلوگیری از خوردگی آن داخل مخزن پوشش داده می شود. همچنین مخازن خنثی سازی از جنس بتن هم داریم که در آن اسید توسط قلیا و یا بالعکس خنثی سازی می شود. بسته به نوع اسید، دمای محیط و دمای کاربری، غلظت اسید، مدت ماندگاری اسید می توان از پوشش های متعددی استفاده نمود. در این نوشته سعی شده است به پوشش های مناسب مخازن اسید پرداخته شود.

پوشش‌‌های ضد اسید را می‌توان به چند بخش عمده تقسیم نمود :

انواع پوشش ضد اسید انواع پوشش ضد اسید, عایق ضد اسید سولفوریک

1) پوشش‌های بر پایه رزین‌های سینتیتک و قیرها، مانند:

  • پرایمرها و آب بند کننده‌ها و رنگ‌ها
  • پوشش‌های مقاوم به همراه انواع پرکننده‌ها
  • پوشش‌های مسلح شده با الیاف به صورت لمینیت
  • لایه‌های شمشه کشی شده
  • لایه‌های بر پایه آسفالت

2) پوشش‌های به صورت شیت یا ورق که یا به وسیله انواع چسب‌ها و یا به روش‌های مکانیکی به سطوح کار متصل می‌گردند:

  • ورق‌های ترموپلاستیک گرم یا نرم
  • ورق‌های الاستومر یا رابرها

3) پوشش‌های مرکب که تلفیقی از یکی از موارد مذکور به همراه سیستم کاشی‌کاری یا آجر کاری ضد اسید به جهت افزایش مقاومت مکانیکی یا حرارتی بر روی آنها می باشند.

انتخاب هر یک از موارد مذکور در بالا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها نوع مواد خورنده و غلظت آن‌ها می‌باشد. ضمن اینکه بارها و تنش‌های مکانیکی و حرارتی نیز تاثیر به سزایی در نوع پوشش انتخابی دارند. از پرکاربرد ترین سیستم‌ های ضد اسید در کشورمان می‌توان به کاشی کاری ضد خوردگی (ضد اسید)، پوشش های اپوکسی ضد اسید، پوشش پلی استر ضد اسید و پوشش و نیل استر اسید اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش انواع محصولات عایق بندی و آب بندی انواع مخازن بتنی و فلزی اسید، آب و مواد شیمیایی و... با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.