سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه محصولات نانو درزگیری کاشی و سرامیک

نظر

عرضه محصولات نانو درزگیری کاشی و سرامیک : دوغاب و بندکشی سرامیک و کاشی های حمام و دستشویی به مرور زمان و در معرض رطوبت کثیف و بدمنظر می شوند. به علاوه محل خوبی برای جمع‌شدن آلودگی و میکروب‌ها هستند. خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب 3 کاره با بسته بندی خاص کاربری فوق العاده آسانی دارد، به نحوی که حتی خانم‌ های خانه دار نیز می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند. این محصول جهت درزگیری و بندکشی کاشی، سرامیک، سنگ، چوب، پلاستیک و غیره به کار می‌رود و از خصوصیات بارز آن آنتی باکتریال بودن، مقاومت در برابر آب و تنش های فیزیکی ساختمان است.

عرضه محصولات نانو درزگیری کاشی و سرامیک

محصول نانو بندکشی از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع می باشد با رنگ شیری که پس از اعمال بی رنگ شده ، بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها ساخته شده است. این محصول با لایه های زیرین واکنش شیمیایی انجام می دهد و برای سطح اعمال شده آب گریزی در سطح مولکولی ایجاد می کند. این محصول با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و جهت عایق کاری و ترمیم بندکشی های قدیمی از بین رفته در انواع پشت بام، سرویس های بهداشتی، تراس بدون نیاز به تخریب و همچنین جهت بندکشی انواع مصالح به کار رفته در نماسازی کاربرد دارد.

درزگیری و آب بندی کاشی سرامیک درزگیری و آب بندی کاشی سرامیک, عایق چسبی سطوح

جهت بندکشی کاشی و سرامیک از محصول نانو درزگیر استفاده می شود که به عنوان محصولی همه کاره در صنعت بندکشی و عایقکاری و ایزولاسیون شناخته می شود. نانو درزگیر کاشی محصولی کار آمد با چندین کاربرد مختلف می باشد که از رزین های آکریلیک فرموله و تولید شده است که این محصول توسط تکنولوژی نانو تقویت و بهبود یافته است . کاربرد عمده نانو درزگیر جهت بنـدکشی بنـد های قدیمی کاشی و سرامیک و انواع سنگ می باشد که پس از بندکشی به کمک نانو درزگیر بنـد هایی کاملاً واترپروف و با عمر طولانی حاصل خواهد شد. علاوه بر درزبندی، از این محصول می توان جهت اختلاط با رنگهای پلاستیک پایه آب، برای واترپروف شدن رنگ استفاده نمود. یکی دیگر از مصارف نانو درزگیر به عنوان چسب آب بند کننده گچ می باشد که باید جایگزین آب مصرفی اختلاط گچ شود تا سطح گچ را آب گریز نماید. جهت اطلاع از فروش محصولات آب بندی و درزگیری و انواع چسب های ماستیک و همچنین دریافت مشاوره برای انتخاب بترین نوع چسب مطابق نیاز خود با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.