سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش آب بندی لوله های دودکش سقف شیروانی

نظر

روش آب بندی لوله های دودکش سقف شیروانی : این روش برای آب بندی لوله های دودکش خروجی از سقف شیروانی بوسیله ورقهای گالوانیزه که بطور خاص خم و همپوشانی (اورلب) می کنند. برای هر لوله و سقف منحصر به فرد باید ساخته شود. بسته به اندازه لوله خروجی و شیب سقف این فلاشینگ ساخته میشود. در این روش حتی یک قطره چسب و ماستیک هم استفاده نمی شود. مزیت این نوع آب بندی در این است که تا زمانی که سقف شیروانی عمر میکند؛ دور لوله ها هم چون از همان جنس استفاده شده است آب بند می ماند. فلاشینگ و آب بند های انواع دودکش های سقف شیروانی آماده ارائه است.

روش آب بندی لوله های دودکش سقف شیروانی

محافظت از دودکش برای جلوگیری از اختلاف دما ضروری است، که باعث تجمع میعانات روی دیوارها می شود. میعان، جریان در دودکش، هنگام گرم شدن تبخیر می شود، و این به بهترین نحو عملکرد دستگاه گرمایش را تحت تأثیر قرار نمی دهد، فشار ایجاد می شود که مانع پیش نویس طبیعی می شود. علاوه بر این، فشار بیش از حد بخار می تواند منجر به از بین رفتن دودکش شود. در برخی موارد، با گرمایش شدید، خود کوره ها برای مدت کوتاهی از بین می روند. مقصر میعانات انباشته شده در دودکش است. برای جلوگیری از این امر ، لازم است که از عایق بندی دودکش شیروانی روی سقف اطمینان کیفی انجام شود.

عایق بندی دودکش شیروانی عایق بندی دودکش شیروانی, آببندی لوله در شیروانی

موادی که می توان برای این کار استفاده کرد ، امروزه در مجموعه ای گسترده به بازار عرضه می شود. آنها بر اساس فولاد ، سیمان آزبست و سرامیک ساخته شده اند و به شکل صفحه و رول در دسترس هستند، این امر انتخاب مناسب ترین گزینه را آسان تر می کند. مشهورترین آنها اسلب های سیلیس میلیلیتی هستند که کائولین نامیده می شوند. این صفحات از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند و در عین حال دوام دارند، در برابر تغییرات قابل توجه دما مقاومت می کنند، نمی سوزند و مواد مضر را به محیط نمی ریزند. شما می توانید از این ماده نه تنها برای عایق کاری دودکش ها بلکه برای چیدمان حمام ها ، سونا و استخر ها نیز استفاده کنید.اختلاف معنی داری بین دمای بیرون و دمای داخل لوله باعث می شود تا دیواره داخلی آن چگالشی ایجاد شود. هنگام گرم شدن ، میعانات تبخیر می شوند و فشار ایجاد می کنند که مانع از کشش عادی می شود. این امر باعث خراب شدن مولد گرما می شود.
فشار بیش از حد می تواند به تدریج منجر به تخریب کامل دودکش شود. و اگر کوره به سرعت و به شدت گرم شود ، ممکن است به زودی ممکن است کاملاً ناسازگار شود. ضد آب بودن لوله به خوبی مرتب شده و از بروز چنین پدیده های منفی جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.