سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق بندی اتاق زیر شیروانی در ویلا

نظر

بهترین عایق بندی اتاق زیر شیروانی در ویلا : اگر قصد عایق بندی اتاق زیر شیروانی منزل خود را دارید، بهتر است از عایق های شل استفاده کنید. این نوع عایق ها، اولا اینکه هزینه کمتری دارند و بعد با توجه به اینکه گوشه های زیادی در اتاق های زیرشیروانی وجود دارد، بهتر و سریعتر می توان آن ها را پوشاند.

بهترین عایق بندی اتاق زیر شیروانی در ویلا

عایق بندی اتاق زیر شیروانی عایق بندی اتاق زیر شیروانی, آببندی انواع شیروانی

ساختار بام شیبدار از چهار عنصر اصلی تشکیل شده است :

اسکلت با خرپا سازی و شاسی کشی که معمولا با قوطی فلزی انجام میشود در این مرحله مه اصطلاحاً سربندی نیز گفته می شود شیب های سقف طبق نقشه طراحی شده اجرا می شود.

اجرای شاسی کشی چوبی جهت ایجاد شبکه یکپارچه به منظور بستری مناسب برای اجرای پوشش سقفی نهایی.

اجرای عایق حرارتی (در صورت نیاز به سقف گرم) و همچنین در این مرحله در صورت نیاز میتوان لایه های ضد رطوبت قیری را به منظور جلوگیری از نشتی آب، نم و تعرق اجرا نمود.

نهایتاً اجرای تایل های پوشش بام شیبدار با رعایت اصول نصب مربوط به نوع پوشش سقفی مورد استفاده.

هنگام تنظیم اتاق زیر شیروانی ، انجام عایق کاری ضروری است. علاوه بر این ، صرف نظر از این که آیا این اتاق در زمستان عملیاتی خواهد شد یا خیر. به طور صحیح و عایق بندی شده عایق حرارتی نه تنها مانع از اتلاف گرما غیر مولد می شود ، بلکه از گرما در فضای اتاق نیز محافظت می کند ، میکروکلیمی را تشکیل می دهد که راحت ماندن افراد باشد. تمام قطعات پس از عایق در برابر نوسانات رطوبت و دما محافظت می شوند ، که ساختار داخلی مواد را تخریب می کنند. با این حال ، برای دستیابی به مزایای ذکر شده در بالا ، لازم است از مواد عایق حرارتی صحیح استفاده شود. هنگام بررسی این مسئله که کدام عایق برای انتخاب اتاق زیر شیروانی انتخاب شود ، قبل از هر چیز ، باید شرایط آب و هوایی منطقه را که محل سکونت در آن قرار دارد ، در نظر بگیرید. از این روی است که ویژگی های مواد استفاده شده ، قبل از هر چیز به چگالی و ضخامت آن بستگی دارد. علاوه بر این ، توجه به ویژگی های ساختاری دیوارها ، سقف ها ، شیروانی ها ، زاویه های سقف ، شکل اتاق و غیره بسیار مهم است که در بعضی موارد پیکربندی اتاق زیر شیروانی به حدی پیچیده است که انجام عایق حرارتی با مواد ورق بسیار دشوار خواهد بود و شما باید گزینه های فن آوری بیشتری را انتخاب کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.