سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره استفاده از عایق نانو پلیمر در سراسر ایران

نظر

مشاوره استفاده از عایق نانو پلیمر در سراسر ایران : قرن بیست و یکم یعنی قرن فناوری نانو. نانو نه ماده است و نه جسم و فقط مقیاسی از ماده است نانو یعنی یک میلیاردم متر، بسیار ریز اما تاثیر بسیار مهمی دارد. بهره گیری از خواص ماده در مقیاس نانو نوید بخش فواید بسیاری در زندگی بشر می شود. علمی پیشرفته تر از علم نانو نیست و کشف نشده و افتخار بزرگ برای ایران، قرار گرفتن جزو پنج کشور دارای تکنولوژی نانو در جهان است.

مشاوره استفاده از عایق نانو پلیمر در سراسر ایران

عایق های رطوبتی نانو پلیمر، نوع جدید و کاربردی تر این محصولات به شمار می رود. شرکت های متفاوتی در ایران وجود دارند که این نوع از عایق را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. می توان عایق رطوبتی پلیمری را از راه های گوناگونی به دست آورد. عرضه عایق رطوبتی نانو پلیمر عمدتاً از جانب شعبه های فروش کارخانه های تولید کننده و همچنین فروشگاه های سطح شهر و فضای مجازی انجام می شود. عایق های رطوبتی نانو پلیمر به دلیل موارد استفاده گوناگونی که دارند، خریداران زیادی پیدا کرده اند و شاهد این هستیم که در ساختمان و سازه های جدید، از این نوع محصول بیشتر استفاده می شود. البته قیمت ها با تولید زیاد و کاربردی بالاتر، پایین تر می آید و کم کم به این کالا به محصولی عادی تبدیل می شود. تجربه نشان داده که محصولات تازه گران تر هستند که با گذشت زمان نرخ شان پایین می آید.

عایق کاری نانو پلیمری عایق کاری نانو پلیمری, آببندی و عایق مخازن

مزایای عایق رطوبتی نانو :

1.  این محصول در مقابل اشعه UV مقاوم است.
2.  راحت تمیز می شود.
3.  از خوردگی و پوسیدگی سطح جلوگیری می کند.
4.  از ترک خوردن سطوح سنگی و سیمانی جلوگیری می کند.
5.  مانع لق شدن سرامیک رو سطح می شود.
و بسیاری مزایای دیگر ...

عایق نانو پلیمر گزینه ای مناسب جهت عایق نمودن کلیه سطوح می باشد. این عایق های پلیمری ضد آب مناسب برای بام،کف و نمای ساختمان بوده که با رنگ سفید عرضه شده و قابل اجرا در کلیه سطوح مانند ایزوگام ، سیمان ، آسفالت ، موزائیک ، سقف های فلزی، غیر فلزی و غیره می باشند. دارا بودن خاصیت الاستومری باعث می شود تا محصول با چسبندگی بالا ، خود را در سطح نگه دارد و از باز شدن ترک ها جلوگیری می نماید. رنگ سفید این نوع پلیمر ، نور خورشید را تا 90% رفلکس و تا 45% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می نماید. این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.