سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش محافظتی آببند نانو سطح پشت بام

نظر

خرید پوشش محافظتی آببند نانو سطح پشت بام : پشت بام یکی از قسمت های مشاع خانه است و غفلت از آن می‌تواند خسارات سنگینی به خانه وارد کند. مهم‌ترین چیز در مورد پشت بام، انتخاب یک پوشش خوب برای عایق‌بندی آن است. ایزوگام و عایق بندی پشت بام در دنیای امروز بسیار رایج شده است. دلیل اصلی این کار حفظ بافت ساختمان و مصالح آن است ولی این اقدام یک عایق حرارتی برای جلوگیری از اتلاف گرما هم محسوب می شود. به منظور محافظت از سقف خانه در برابر عوامل جوی مانند برف و باران، لازم است از پوشش‌های حفاظتی مناسبی بر روی بام استفاده شود. انواع گوناگونی از پوشش‌های بام در بازار موجود می باشد.

خرید پوشش محافظتی آببند نانو سطح پشت بام

از ایزوگام که یکی از بهترین‌ عایق‌های حال حاضر با مقاومت بسیار و وزن سبک است، در بخش‌های مختلفی از یک ساختمان از جمله، سرویس‌ بهداشتی، حمام، پشت بام، استخر، دیوارها، پی ساختمان و… استفاد می‌شود. همچنین ایزوگام در بسیاری از سازه‌ها مانند ایرانیت، سردخانه‌ها، سدها، کانال‌های آبیاری، مخازن آب، تونل‌ها، مرغداری‌ها، لوله‌های آب، گاز، نفت، پارکینگ‌های طبقاتی، دامداری‌ها و بسیاری دیگر به عنوان یک عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق پوشش آببندی رنگی بر پایه کوپولیمرهای آکریلیک منطبق با استاندارد روز دنیا به عنوان جدیدترین محصول آببندی و ایزولاسیون همراه با پوشش رنگی در صنعت ساختمان شناخته می شود، این عایق آب بند کننده پس از اجرا بروی سطوح به صورت پوشش کاملا یکدست و رنگی خواهد بود. با استفاده از این محصول بدون ایجاد ترک های سطحی می توان تا 10 میلیمتر ضخامت گرفت. چسب های آب بندی مناسب برای اجرا بر روی کلیه سطوح اعم از سیمانی، بتنی ، فلزی ، انواع سنگ ها ، موزاییک، ایزوگام و آسفالت‌های ترک‌خورده، چوب و..... خواهد بود . رنگ آمیزی و آب بندی به طور هم زمان همراه با تنوع رنگ، انعطاف ‌پذیری در شرایط مختلف بر روی کلیه سطوح، سرعت در اجرا، ضد خزه و جلبک، آنتی باکتریال، چسب بندگی بالا بر روی کلیه سطوح، مقاومت بالا در اثر سایش و فشار های سازه ای ، مقاومت دمایی بسیار بالا باعث کاربرد گسترده ‌تر این محصول شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش آببندی نانو بام پوشش آببندی نانو بام, پوشش رنگی و آببندی

پوشش آب بندی بام یک ماده آب بندی تک جزئی، آماده مصرف، با انعطاف پذیری بالا جهت آب بندی سطوح مختلف همچون پشت بام و دیوار می باشد. این محصول عمدتاً جهت آب بندی و ایزولاسیون رطوبتی پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب، استخرها و باغچه ها، عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغ داری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد مصرف پوشش آب بندی پشت بام :

  •  سقف های مسطح و شیبدار
  •  آب بندی سطوح و سقف های قدیمی و جدید
  •  آب بندی انواع تراس ها، کانال ها، کانال آب باران، سطوح مرطوب و حیات های خلوت
  • قابل استفاده بر روی کف و دیوار، درزهای انقطاع، دیوارهای بتنی به صورت بسیار آسان و بدون نیاز به زیرسازی

مزایا و ویژگی های پوشش آب بندی پشت بام :

  •  تک جزئی
  •   آماده مصرف و اجرای آسان
  • حفظ خواص الاستیک در دمای پایین
  • مقاومت در برابر UV
  •  امکان خروج بخارات به بیرون
  •  امکان تغییر رنگ با پیگمنت
  •  امکان اجرای رنگ های پایه آب بر روی آن