سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پانل دیواری پیچ مخفی با کیفیت عالی

نظر

انواع پانل دیواری پیچ مخفی با کیفیت عالی : این محصول همانند سایر پانل های ساندویچی دیواری طراحی و تولید شده است. در برخی موارد پس از نصب ساندویچ پانل دیواری پیچ های به کار رفته در آن قابل رویت نمی باشد. در واقع نصب این ساندویچ پانل به گونه ای است که با قرار گیری در کنار هم لبه‌ی یک پانل محل اتصال و پیچ پانل بعدی را می پوشاند.

انواع پانل دیواری پیچ مخفی با کیفیت عالی

از انواع پانل دیواری، این محصولات باعث زیبایی و کیفیت بالای سازه می شوند. بسیاری دیگر از انواع ساندویچ پانل دیواری موجود هستند که در ذیل به صورت مختصر به آنها اشاره می‌کنیم :

  • ساندویچ پانل دیواری با ورق آلوزینک : ساندویچ پانل دیواری با ورق آلوزینکرا می توان یکی از بهترین ساندویچ پانل‌ها دانست.زیرا این ساندویچ پانل‌ها از انواع ساندویچ پانل هستند که می توان ورق آن‌ها را گارانتی نمود زیرا این ورق از طرف شرکت سازنده کره ای خود گارانتی شده است.
  • ساندویچ پانل دیواری با ورق آلومینیوم : یکی از پانل ماموت های ارزان است و غیر قابل شستشو است.دلیل این امر این است که در صورت شستشو، لکه های آب روی این ورق‌ها می ماند.

پانل دیواری پیچ مخفی

 پانل دیواری پیچ مخفی, انواع پانل دیواری

  • ساندویچ پانل دیواری با ورق گالوانیزه : این ورق مقاوم است.اما ضد زنگ نیست،و به همین دلیل در رده متوسط قیمتی قرار دارد.ساندویچ پانل گالوانیزه یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده قیمتی پایین ساندویچ پانل است.
  • ساندویچ پانل دیواری طرح چوب با فایبرگلاس : این ساندویچ پانل طرح چوب بسیار زیبا و شیک است.می توان آن را با طرح های متنوع برای ساخت ساختمان های اداری و تجاری و یا حتی مسکونی استفاده کرد.
  • ساندویچ پانل دیواری با ورق‌های پلی کربنات : به صورت خاص و شیشه ای است و این ساندویچ پانل شفاف هم شکیل و هم مناسب برای مکان هایی که می خواهند نور وارد آن شوند که یکی از همان انواع ساندویچ پانل شفاف است. بیشتر در گلخانه‌ها برای داشتن نور خورشید در داخل سوله گلخانه ای استفاده می شود و می توان از آن بهترین استفاده‌ها را نمود.
  • ساندویچ پانل دیواری با فوم تزریقی پلی اورتان : به صور مختلف با عایق پلی اورتان تهیه می شود.این عایق بسیار مقاوم است به طوری که عایق حرارت و رطوبت است.
  • ساندویچ پانل دیواری پلی استایرن : این ساندویچ پانل که می توان آن را بخاطر هسته ساندویچ پانل نام گذاری کرد از هسته پلی استایرن بهره می برد.
  • ساندویچ پانل دیواری xps : از فوم فشرده تزریقی XPS ساخته می شود. این فوم بسیار فشرده می باشد به طوری که حجم کمتری را اشغال می کند و باعث می شود که فضای مفید بیشتری در سازه باقی بماند.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.