سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد قیر پلیمری نانو در عایق بندی سطوح ساختمان

نظر

کاربرد قیر پلیمری نانو در عایق بندی سطوح ساختمان : در فصل پاییز و زمستان و یا در مناطقی که به طور کلی بارش‌ها زیاد است، برای آب بندی کردن قسمت‌های مختلف ساختمان و جلوگیری از نفوذ رطوبت به آن، به خصوص سقف از عایق رطوبتی استفاده می‌شود. از عایق‌های رطوبتی معمولا در همه مکان‌هایی که در معرض تماس با آب قرار دارند مثل پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و … استفاده می‌شود و عدم استفاده و جدی نگرفتن آن می‌تواند منجر به نفوذ رطوبت به ساختمان و در نهایت بروز مشکلاتی از جمله زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ‌ها، یخ زدگی سازه‌ها و … شود. عایق نانو و عایق ایزوگام از انواع مختلف عایق‌های رطوبتی هستند.

کاربرد قیر پلیمری نانو در عایق بندی سطوح ساختمان

عایق نانو برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان‌ها، به خصوص در فصل سرما، اجرا می‌شود. این عایق از مواد پلیمری ساخته شده است. هرقدر میزان مواد پلیمری استفاده شده در عایق نانو بیشتر باشد، میزان مقاومت آن در برابر رطوبت نیز بیشتر خواهد بود. استفاده از فناوری نانو در این نوع عایق رطوبتی باعث شده است این عایق به اصطلاح آب گریز باشد و مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. هنگامی‌که قیر دچار پیرشدگی می‌شود، سخت‌تر و شکننده‌تر شده و به‌ تبع آن آسفالت جاده دچار آسیب‌های زودرس می‌شود. پیرشدگی قیر شامل دو مرحله است : پیرشدگی کوتاه‌مدت و پیرشدگی بلندمدت. پیرشدگی کوتاه‌مدت با حرارت دادن آسفالت در سطح آن و پیرشدگی بلندمدت به‌طورکلی توسط ترکیبی از اقدامات مانند اکسیداسیون حرارتی، بارش و فشار ترافیک در طول عمر آسفالت ایجاد می‌شود. پیرشدگی برخی از قیرهای اصلاح‌شده اغلب براثر تخریب پلیمر است. مقاومت عالی قیر اصلاح‌شده در برابر پیرشدگی ناشی از سازگاری و انحلال‌پذیری خوب آن است؛ بنابراین سازگاری و ثبات از خواص اصلی قیر اصلاح‌شده است. علاوه بر این، الگوی توزیع نانو لایه‌ها در قیر اصلاح‌ شده باعث بهبود مقاومت در برابر پیرشدگی می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی قیر عایق رطوبتی قیر, عایق کاری با قیر پلیمری

مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید عایق رطوبتی قیر نانو نفوذ ناپذیری بالایی در مقابل رطوبت و جمع شدن آب دارد. این در حالی است که هنگام نصب عایق ایزوگام اکثرا توصیه می‌شود که تا حد امکان از جمع شدن برف و باران روی ایزوگام جلوگیری شود. همچنین عایق قیر نانو از سطح جدا نشده و بر خلاف ایزوگام باد نمی‌کند.

کاربرد های نانو عایق :

نانو قیر عایق کاربرد گسترده در صنعت ساختمان و صنایع دارد و در بیرون و داخل خانه، روی نماهای ساختمان های بلند مرتبه جهت کاهش مصرف انرژی. عایق کاری لوله های سرد وگرم در موتورخانه ها،مخازن نفت وگاز ،دودکش های حرارتی .کانکس های فلزی ،کانتینرها، واگن های قطار ،سقف اتوبوس ها،سقف کارخانه جات روی ورق های کالوانیزه و…از کاربردهای قیر نانو می باشد.