سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا عایق محلول قیری نانو در صنایع گوناگون

نظر

مزایا عایق محلول قیری نانو در صنایع گوناگون : نانو عایق مزایای چون عایق حرارتی ،عایق صوتی ،عایق رطوبتی ،ضد خورنده گی ،ضد تشعشع ،استفاده سهل وآسان ،تعمیر ساده ،طول عمر 20سال ،ضد اسید دارا است. نانو عایق اولین بار در کشور آمریکا در ناسا مورد استفاده قرار گرفته است که ساخت و تکنولوژی این نانوعایق در ایران توسط دکترین نانو تحصیل کرده آمریکا مطابق با استاندارد و مواد اولیه آمریکایی در ایران تولید شده است.

مزایا عایق محلول قیری نانو در صنایع گوناگون

با توجه به ضخامت کمتر و انعطاف پذیری در بازه دمایی 35- تا200 درجه سانتی گراد و کاربرد در رطوبت بالا و همزمان عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی، جایگزین مناسب و اقتصادی به جای عایق های سنتی در صنایع نفت و گاز و در صنعت ساختمان جهت کاهش و صرفه جویی در انرژی به کار می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا عایق قیری مزایا عایق قیری, عایق کاری با قیر پلیمری

شرکت گوهر ابنیه پایتخت اماده ارائه و اجرای انواع قیر گونی و قیر کاری در سطوح مختلف را دارد. همان طور که می دانید، خوردگی و همچنین اتلاف حرارتی در اجسام و مواد به کار رفته در صنایع گوناگون همچون صنایع هوایی، صنایع کشتی سازی، صنایع هسته ای، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بسیار حائز اهمیت بوده و اگر به موقع مورد توجه قرار نگیرند، می توانند باعث ایجاد زیان ها و خطرات جبران ناپذیری از نظر اقتصادی، میزان مصرف انرژی و همچنین زیست محیطی شوند. رنگ نانو عایق برای عایق کاری دیوار ها، سقف، تاسیسات، لوله ها، مخازن و غیره به کار می رود. این رنگ به روش های بسیار ساده اسپری، رول و یا قلمو اعمال می شود و عایق حرارت می باشد. رنگ نانو عایق در بخش صنعت و ساختمان سازی به عنوان عایق حرارتی لایه نازک (در ابعاد میکرون) به کار می رود. این عایق به صورت لایه ای نازک است که هدایت حرارتی پایین و چسبندگی بالا دارد و به طور هم زمان قابلیت محافظت از خوردگی و انتقال حرارتی را دارا می باشد. این رنگ حاوی ذراتی با پرزهای فراوان است که از خشک شدن ساختار سل ژل حاصل می شود. قیرهای محلول از حل کردن قیرهای خالص در حلال های نفتی به دست می آید. نوع و کیفیت قیرهای محلول به کیفیت قیرهای خالص اصلی، نوع و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلال های نفتی در قیر محلول زیادتر باشد، روانی یا ویسکوزیته آن بیشتر است. معمولاً درصد حلال مصرفی در قیرهای محلول از 20 تا 50 درصد تغییر می کند. قیرهای محلول در راه سازی برای اندودهای سطحی، نفوذی، آسفالت سطحی، آسفالت سرد کارخانه ای و یا آسفالت مخلوط در محل و غیره مصرف می شود.