سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آببندی سطوح ساختمانی با محصول نانو واترسیل

نظر

آببندی سطوح ساختمانی با محصول نانو واترسیل : عایق رطوبتی جذبی نانو ( واترسیل ) به نسبت 1 به 18 با آب ترکیب شده ، غیر سمی ، غیر قابل اشتعال ،ضد UV بوده و هیچ تغییری در ظاهر محل اجرا ایجاد نمی کند. این محصول به صورت مایع سیلیکاتی بر پایه آب و شفاف که با نفوذ خود به بافت مصالح باعث ایجاد خاصیت آب بندی دائمی می گردد.

آببندی سطوح ساختمانی با محصول نانو واترسیل

واترسیل مایع سیلکاتی بر پایه آب و شفاف که با نفوذ خود به بافت مصالح باعث ایجاد خاصیت آب بندی دائمی می گردد. از این محصول می توان در کلیه سطوح سنگی، اجری، خشتی، سیمانی و بتونی، گچی، کاهگلی و... استفاده نمود. با این محصول میتوان کلیه سطوح بتنی ، سنگی،آجری، خشتی ، سیمانی ،گچی ،کاهگلی و.. را صد درصد و برای مدت طولانی ضد آب نمود.

عایق رطوبتی نانو واتر سیل

مزایای مصرف عایق رطوبتی نانو واتر سیل :

  • غیر سمی.
  • غیر قابل اشتعال.
  • ضد اشعه UV.
  • نفوذ تا حداکثر 20 میلیمتر در لایحه های سطحی با توجه به نوع و بافت مصالح.
  • عدم ایجاد لایه و یا تغییر رنگ، عدم تغییر درمات بودن ویا براقیت سطح مصالح.
  • حذف شوره های سطحی و عدم شوره زدگی مجدد در سطح.

از دیگر مزایای عایق رطوبتی نانو واترسیل این است که پس از اجرا لایه ای بسیار سخت و ضدسایش و ضدلک و خود تمیز شونده خواهد شد و مناسب همه ی سطوح نما و دیوار و حتی کف پارکینگ ها که تردد خودرو وجود دارد می باشد و این لایه پس از اجرا اگر کثیف شود یا حتی روی آن رنگ آمیزی یا خطاطی شود به راحتی پاک و تمیز خواهد شد.

موارد مصرف عایق رطوبتی نانو واتر سیل :

آب بندی همه سطوح بتنی در برابر فشار مثبت و منفی ،نمای ساختمان ها و جلوگیری از نفوذ آلاینده های محیطی و عدم نیاز به نما شویی، ایزولاسیون دیوارهای باران گیر و جلوگیری از نفوذ باران و نم و رطوبت به داخل دیوارها، محافظت از نما و سطوح آجری و سنگی در برابر نفوذ آب باران، حذف شوره زدگی سطوح، محافظت از کلیه سطوح بتنی سازه ها در برابر نفوذ نم و رطوبت آلاینده های محیطی. این نوع عایق سبک و کم حجم می باشد، آب و رطوبت را جذب نمی کند ضمن آنکه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و امکان استفاده از آن در انواع مکان های مختلف ساختمان وجود دارد. عایق آرت فلکس همچنین وزن نهایی سازه افزایش نمی دهند که این عامل خود موجب افزایش تاب آوری و مقاومت ساختمان خواهد شد. علاوه بر آن نصب و اجرای آن با زمان و قیمت کم تر از ایزوگام صورت می پذیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.