سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پوشش ضد خوردگی مخازن در سراسر ایران

نظر

قیمت انواع پوشش ضد خوردگی مخازن در سراسر ایران : چرا باید از رنگ اپوکسی برای مخازن استفاده کرد؟ افزایش مقاومت سایشی رنگ اپوکسی از دیگر خواسته هایی است که عمدتا از طرف کارفرما مطرح میگردد که نیازمند به استفاده از افزودنی های خاص می باشد و می تواند درصدی بر قیمت رنگ اپوکسی برای مخازن تولید شده شده بیفزاید. رزین اپوکسی در مقابل نور آفتاب اندکی ضعف نشان می دهد و برای استفاده از این رنگ ها در محیط باز استفاده از پایدارکننده های نوری الزامی است.

قیمت انواع پوشش ضد خوردگی مخازن در سراسر ایران

عامل بسیار موثر دیگر ضخامت رنگ اپوکسی می باشد. در مخازنی که سایش مکانیکی از طرف سیال مطرح می باشد برای افزایش طول عمر رنگ اپوکسی اقدام به اجرای رنگ با ضخامت بیشتر می شود. ضخامت بیشتر رنگ خود تحمیل کننده هزینه بیشتر می باشد ضمن اینکه هر نوع رنگی قابلیت اجرا در ضخامت زیاد را ندارد و این نکته نیز در انتخاب نوع رزین در رنگ اپوکسی باید دیده شود. بنابر رنگ اپوکسی برای مخازن باید با دقت بسیار و با درنظر گرفتن تمامی پارامترهای مطرح شده انتخاب گردد و اینگونه می توان مناسبترین قیمت رنگ اپوکسی برای مخازن را تعیین کرد.

قیمت رنگ ضد خوردگی قیمت رنگ ضد خوردگی, عایق بندی مخازن

قیمت انواع پوشش ضد خوردگی برای مخازن نیز بستگی به عوامل و پارامترهای فراوانی دارد. مهمترین پارامترها جنس مخزن و نوع سیال درون مخزن است. چسبندگی انواع رنگ اپوکسی با بستر های مختلف متفاوت است به همین دلیل است بر اساس نوع بستر و زیرکار نیاز به اماده سازی و انتخاب پرایمرهای ویژه است. همچنین سیال درون مخزن نیز در قیمت تاثیرگذار است. در صورت وجود سیالات خورنده بازی و اسیدی و یا مایعات هیدروکربوری جنس و نوع رنگ اپوکسی مورد استفاده کاملا تغییر خواهد کرد. همچنین ملاحظاتی همچون تفاوت انبساط حرارتی بستر و حداقل ضخامت لازم برای اجرای رنگ نیز در قیمت پوشش مورد نظر برای مخازن تاثیر گذار است. در مورد مخازن آب شرب نیاز به تاییده های ویژه آب شرب، پیمانکار را ملزم به انتخاب و استفاده از دسته محدودی از رنگ اپوکسی برای مخازن می کند که توانایی جلب استانداردها مربوطه را دارند. رنگ های پوششی که برای جلب تاییده سازمان های ناظر بر کیفیت آب شرب تهیه می شوند فاقد بسیاری از مواد صنعتی و فلزات سنگین می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت خدمات برای مخازن این گروه از رزین ها می شود. مشتریان و خریداران عزیز می توانند به منظور کسب نمودن اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش و اطلاع از نمایندگی های فروش عایق های ضد خوردگی فلزات با شماره 09121754110 تماس حاصل فرمایید.