سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نوع آب بندی مخازن بتنی آب شرب

نظر

بهترین نوع آب بندی مخازن بتنی آب شرب :  واضح است که عمده مشکلات بتن را از منظر دوام می توان به نفوذپذیری بتن در برابر گاز و آب نسبت داد. از این رو بدیهی است که با کنترل و کاهش نفوذ آب به درون بتن می توان تا حدود زیادی بتن را در برابر عوامل مخرب حفاظت نمود.

بهترین نوع آب بندی مخازن بتنی آب شرب

آب بندی سازه های بتنی به دو روش قابل انجام می باشد. روش اول کاهش نفوذپذیری ، کنترل و حفاظت در ساخت بتن و روش دوم روش های ثانویه پس از ساخت می باشد.

  1. در بسیاری از مواقع لازم است که بتن در برابر مواد خوردنده ، شیمیایی و اسیدی محافظت گردد که بتن با وجود کاهش نفوذپذیری در برابر این شرایط دچار ضعف و آسیب می گردد.
  2. در زمان احداث سازه های بتن به علت اشتباهات طراحی و اجرایی بتن دارای نقاط ضعف ماننده درزهای اجرایی و بتن های نامتراکم می باشد که این امر با وجود کاهش نفوذپدیری و لحاظ تمهیدات مناسب برای جسم بتن می تواند محلی برای نفوذ باشد که در سیستم های ثانویه این موضوع نیز پوشش داده می شود.

 جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق مخزن آب شرب

 عایق مخزن آب شرب, آببندی مخازن بتنی

آب بندی سازه های بتنی به لحاظ مشکلات بهره بردای ، دوام سازه های بتنی و نیز ناهنجاری های دیداری از اهمیت بالایی برخودار می باشد. تا جایی در بسیاری از پروژه های پر اهمیت و بزرگ ، به خصوص در سازه های هیدرولیکی مانند مخازن و تیکنر و کولینگ تاور ها، به لحاظ حفظ سرمایه و عدم آسیب دیدگی زود هنگام، در مرحله اجرا پوشش لازم بر روی سطح کل سازه اجرا می گردد تا علاوه بر جلوگیری از مشکلات نشت آب ، با جلوگیری از عوامل خوردنده که به طورم معمول در پتروشیمی، کارخانجات فولاد و صنایع رایج هست از تخریب زودهنگام ،جلوگیری شود. آب بندی بتن به روش لایه جلویی به دلیل مزایای اقتصادی و کاربرد آسان این محصولات باعث استفاده هر چه بیشتر و گسترده این محصولات در سراسر جهان گشته است. محصولاتی مانند رنگ های آکرلیک، پلیمرهای سیلیکونی از این قبیل محصولات هستند. لایه جلویی متشکل از ذرات بزرگتر از 100 نانومتر است. این مسئله باعث می شود ذرات لایه جلویی نتوانند در خلل و فرج بتن نفوذ کرده ولی باعث تشکیل لایه ای در جلو و سطح بتن برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن می شوند. به طور کلی این محصولات آب گریز هستند؛ اما باید به صورت ممتد و بدون نقص اجرا گردند و همچنین باید تمهیداتی جهت مقاومت در برابر اشعه UV برای آن ها اندیشید. طبیعتاً در هنگام ساخت، تشخیص ممتد بودن لایه جلویی بر روی بتن کاری سخت و دشوار است که از معایب این روش است.برای انتخاب درست و مناسب بهترین روش و نوع آببندی مخازن بتنی آب با کارشناسان شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس حاصل نمایید.