سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش چسب بتن آب بندی در کرج

نظر

نمایندگی فروش چسب بتن آب بندی در کرج : چسب بتن مایعی تک جزئی و غلیظ که برای ترمیم بافت بتن های ترک خورده و چسباندن بتن یا ملات جدید بر روی بتن قدیمی به‌کار می رود. این ماده پس از گیرش به هیچ عنوان در آب حل نشده و مانع تراوش آب نیز می‌ گردد. چسب بتن محصولی بسیار مناسب و کارا جهت چسباندن بتن یا ملات تازه به سطح بتن سخت شده به شمار می رود. کاربرد اصلی این محصول در ترمیم، تعمیر و یا نوسازی سطوح بتنی آسیب دیده است. این محصول دوام و مقاومت بتن سخت شده را افزایش داده و چسبندگی مناسب و پایداری را ایجاد می نماید.

نمایندگی فروش چسب بتن آب بندی در کرج

نحوه عملکرد محصول : چسب بتن یک ماده ی تک جزئی و به صورت مایعی غلیظ است. این ماده قبل از استفاده در آب حل شده و پس از رقیق سازی به مخلوط بتن یا ملات افزوده می شود. پلیمرهای موجود در این ماده با ایجاد یک پیوند قوی میان ذرات سیمان و سنگ دانه ها موجب می شوند خاصیت چسبندگی ملات سیمانی چند برابر افزایش یابد. کاهش فضای خالی میان ذرات در نتیجه ی نیروی جاذبه میان ذرات مخلوط موجب می شود چگالی جسم افزایش یافته و مقاومت مخلوط تا حد زیادی رشد نماید. این پدیده در بهبود دوام ملات ساخته شده نیز بسیار موثر است و از نفوذ آب و یون های مضر به درون جسم بتن یا ملات جلوگیری می نماید .چسب های بتن دارای انواع مختلفی است. به طور کلی چسب‌ های بتن را می ‌توان به دو تیپ چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم بندی کرد. از چسب‌ های بتن برای ترمیم بتن‌، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن ، اتصال بتن قدیم به جدید و … استفاده می شود.

چسب بتن لاتکس چسب بتن لاتکس, عایق بتن

جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب بتن اپوکسی چسب بسیار قدرتمندی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده است که علاوه بر دوام زیاد، از مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌ تواند برای پیوند دادن بتن جدید و قدیم مورد استفاده قرار بگیرد .چسب بتن لاتکس DezobondP-2200 به صورت مایع با خواص آب بندی‌، افزایش چسبندگی ملات و بتن، افزایش الاستسیته بتن‌، ‌مقاومت شیمیایی، پایداری در برابر ضربه و تغییرات دما و غیرسمی مناسب برای استفاده در ملات‌های ترمیمی بتن است.‌ به عنوان یک افزودنی بر پایه لاتکس طراحی شده که همراه سیمان و ماسه تشکیل ملات پر مقاومتی را برای نصب سرامیک روی دیوار و کف‌، سنگ مرمر‌، موزائیک‌، کاشی معدنی‌، آجر لعاب دار و سنگ‌ های طبیعی مهیا می ‌سازند.  همچنین ‌به عنوان لایه پیوند‌زا در ترمیم سازه‌ ها به کار می ‌رود،‌ این چسب در مکان‌هایی که نیاز به مقاومت در برابر آب‌، مواد شیمیایی و سایش است به کار می‌رود‌. به عنوان مثال در استخرها‌، کارخانه‌های لبنیات‌، صنایع غذایی‌، کشتارگاه و غیره‌. همچنین ممکن است برای بهبود خصوصیات ملات‌های سیمانی برای نصب کاشی یا اضافه شدن به دوغاب و چسب‌های پایه سیمانی به کار رود‌. به عنوان یک افزودنی به همراه چسب‌های پودری باعث ایجاد انعطاف می‌شود‌ .چسب بتن لاتکس TissSA12 این چسب مایع غلیظ امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که جهت تهیه ملات آب بند و ساخت ملات‌های چسبنده بر روی بتن و ملات‌های قدیمی، جهت ترمیم سطوح بتنی و سیمانی کاربرد دارد. ‌موارد کاربرد چسب بتن لاتکس:‌ تهیه ملات و بتن آب بند جهت اجرای آب نما، استخر، ‌ آب بندی و تقویت ملات‌های بندکشی، تهیه ملات جهت نصب سرامیک و سنگ ، نماسازی و جهت صافکاری سطوح بتن، ‌جهت تقویت چسب کاشی‌های پودری نیز کاربرد دارد. این محصول آلایندگی زیست محیطی قابل ملاحظه ای ندارد. در صورت برخورد اتفاقی با پوست یا چشم باید فورا با آب فراوان شسته شود. و درصورت بلعیده شدن فوراً به پزشک مراجعه شود. هنگام حمل و استعمال حتما از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود. در مواردی چون استفاده در مقادیر خارج از محدوده ارائه شده در برگه اطلاعات فنی و درصورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس حاصل نمائید.