سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق برای نمای ساختمان در تهران کرج

نظر

بهترین عایق برای نمای ساختمان در تهران کرج : در چند سال اخیر در انتخاب نما ساختمان ها به مواردی چون سبکی، زیبایی، خطرات کم ،دوام بیشتر، عایق حرارتی، عایق رطوبتی وعایق صوتی بسیار از دست اندرکاران ساختمان سازی را به خود جلب کرده و از این رو رنگ نانو عایق مورد توجه طراحان نما نیز قرار گرفته است،عایق کاری با محصولات نانو نمای ساختمان را زیبا ،سبک، عایق ،با هزینه کمتر ،بی خطر در برابر آتش سوزی ، تنوع در رنگ نسبت به سایر روش های عایق کاری در نما متفاوت می باشد. در این نوع عایق کاری با رنگ نانو به دلیل خواصی الاستیک ترک های ریز ایجاد شده بعد از اجرای رنگ دیده نمی شود.

بهترین عایق برای نمای ساختمان در تهران کرج

رنگ نانو عایق کامپوزیتی از مواد سرامیکی و پلیمری در ابعاد نانو متری و میکرومتری است که توانایی بازتابش بازه گسترده ای از امواج حرارتی را داراست. این کامپوزیت به صورت پیشرفته ای با سه مکانیسم بازتابش ،نشرحرارت و هدایت حرارتی مانع از انتقال حرارت به سطوح زیرین می شود. این رنگ با بازتابش 95 درصد در ناحیه نور خورشید ،نشر 98 درصد در ناحیه گرمای گلخانه ای و هدایت حرارتی خوب عایق مناسبی در برابر حرارت است. و 30 درصد کاهش امواج صوتی و جذب آب کمتر از 3 درصد سبب برتری این رنگ به عنوان عایق های هم زمان حرارتی، صوتی،و رطوبتی در مقایسه با عایق های سنتی شده است.

رنگ نانو رنگ نانو, رنگ ضد آب نانو

الزامات احتیاطی در استفاده از عایق نانو رطوبتی نما :

  • همانند تمام محصولات شیمیایی، در هنگام استفاده و نگهداری باید مراقبت شود تا از تماس با چشم، دهان، پوست و مواد غذایی خودداری شود.
  • در هنگام تماس احتمالی سریعا ناحیه، با آب شستشو شود.
  • اگر به طور تصادفی مصرف شود، به پزشکی فوری مراجعه کنید.
  • دور از دسترس کودکان و حیوانات نگه دارید.
  • بعد از مصرف درب ظرف بسته شود.
  • از ظروف برای ذخیره سازی سایر مواد استفاده نشود.
  • دور از تابش مستقیم و هوای گرم نگهداری شود.
  • عدم رعایت شرایط نگهداری توصیه شده، ممکن است موجب خرابی زودرس محصول یا بسته بندی شود.
  • در صورت شک در صحت محصول و یا خرید محصول با اطمینان کافی با کارشناس شرکت گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل فرمایید.

در صورتیکه دقت کرده باشید در تمام‌ شهر ها و پارک های کشور آب نمای دور میدان و حوضچه ها همیشه به دلیل سازه های سنتی مشکل آب بندی داشتند و دارند. درحالی که با کمترین هزینه می توانند، همین سازه ها، سازه های مطمئن باشند و رعایت اصول مهندسی در آنها رعایت شده باشد، و با  هزینه کمی با محصولات نانو به آب بندی صد در صدی و پایین ترین حد آسیب و خرابی می رسیدند.