سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری حرارتی ساختمان در کرج و تهران

نظر

عایق کاری حرارتی ساختمان در کرج و تهران: عایق کاری حرارتی در و پنجره ها:پنجره ها و درهای خارجی باید کاملا درز بندی شوند. در مناطق دارای آب و هوای بسیار گرم و یا بسیار سرد که سرمایش و گرمایش خانه ها بسیار پر هزینه است، توصیه می شود از پنجره با شیشه های دو جداره و یا سه جداره استفاده شود. این پنجره ها علاوه بر اینکه مانع از اتلاف حرارت می شوند، به عنوان عایق صوتی نیز عمل می کنند و همزمان باعث ایجاد آسایش حرارت و صوتی می شوند. نصب دو درب ورودی با فاصله مناسب به جای یک درب ورودی نیز توصیه می شود. همچنین در این مناطق آب و هوایی باید سعی کرد که حداقل بازشوها در ساختمان نصب شود.

عایق حرارتی

عایق کاری حرارتی ساختمان در کرج و تهران

عایق حرارتی دیوار داخلی: از عایق های حرارتی برای ثابت نگه داشتن درجه حرارت داخل ساختمان استفاده می شود. در فصول سرد به گرمایش و در فصول گرم به سرمایش نیاز می باشد. در بعضی ساختمان ها به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب بهتر است از عایق های حرارتی استفاده کنید تا در اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود. در گذشته ساخت و ساز ساختمان ها به صورت سنتی بوده و با ضخامت بالایی ساخته می شد و خود یک عایق عالی برای سرما و گرما بوده اما اکنون برای سبک تر شدن سازه از دیوارهای نازک تر استفاده می کنند  و لازم است که از عایق های حرارتی دیوار استفاده شود. عایق حرارتی دیوار داخلی نازک تر از دیوارهای خارجی است چرا که دیوارهای بیرونی نیاز بیشتری به عایق حرارتی دارند تا گرما و سرما را از خود عبور ندهند.

انواع عایق حرارتی برای عایقکاری دیوارها: 1. عایق کاری دیوار با استفاده از سازه: در این نوع عایق کاری شما از عایق های حرارتی انعطاف پذیر استفاده می کنید و لازم است عایق حرارتی بر روی یک قالب نصب شود و بعد بر روی آن نمای روی کار را نصب کنید. 2. عایق کاری دیوار بدون استفاده از سازه: در این نوع عایق حرارتی شما نیاز به قالب ندارید و عایق های حرارتی منعطف نمی باشند و شما می توانید بر روی آن، نمای را بدون قالب نصب کنید.
عایق ها به دو دسته اصلی تقسیم شده و روش کار هرکدام از آن ها متفاوت با دیگری می باشد: 1: عایق هایی که در ساختار آن ها حباب های هوا وجود دارد و موجب کاهش هدایت حرارت می گردد. 2: عایق هایی که حرارت را بازتاب می نمایند؛ پشت این عایق ها باید حدود 20 میلیمتر فاصله هوایی تعبیه شود.
انتخاب عایق های حرارتی نیازمند به در نظر گرفتن پارامترهایی می باشد. انتخاب نوع عایق محدوده دمای کارکردی آن است. این بدان معناست که برای هر عایق محدوده دمایی خاصی تعریف شده است. در صورت وجود محدوده دمایی خاص عایق بهترین عملکرد را خواهد داشت و خارج از آن محدوده دمایی امکان دارد عایق عملکرد خود را از دست بدهد و یا باعث تغییر شکل آن شود.

عایق حرارتی

عایق کاری حرارتی ساختمان در کرج و تهران

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه محصولات خود به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

از مزایای بهره بری عایق های حرارتی می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی، پیشگیری از میعان و یا تبرید روی سطوح سرد، کاهش خطرات و آسیب به تجهیزات و مقابله با آتش سوزی، ضربه و خوردگی، کنترل دمای فرآیند و پروسه، کنترل دمای سطح برای حفاظت و ایمنی، کاهش مصرف منابع طبیعی، کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش هزینه های انرژی اشاره نمود.مصالح عایق حرارتی معمولا از مواد مرکب ساخته و مهیا می شوند. مواد و مصالح عایق حرارتی باید از نظر شکل ظاهری یکنواخت، بدون عیب و عاری از موادی باشد که مورد هجوم حشرات، قارچ ها و دیگر ارگانیزم ها قرار می گیرند.عایق های حرارتی از لحاظ دمایی، جنس و عملکرد نیز به انواع و اقسام متفاوت دسته بندی می گردند. پشم سنگ، پشم معدنی و پشم شیشه از جمله عایق های حرارتی از لحاظ جنس، عایق همرفتی حرارت، عایق تشعشعی حرارت، عایق حرارتی منعکس کننده و عایق رطوبتی از جمله عایق های حرارتی از لحاظ عملکرد و عایق های گرم، عایق های سرد و عاشق های دما متوسط از لحاظ دمایی می باشند.