سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش عایق بام یا عایق سفید چیست

نظر

 پوشش عایق بام یا عایق سفید چیست؟پوشش عایق بام یا عایق سفید پوششی است که به منظور عایق بندی کلیه سطوحی که در مجاورت رطوبت قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته برای آب بندی و جلوگیری از ورود آب به ساختمان از طریق پشت بام اقدام به استفاده از قیر و ایزوگام میکردند. با پیشرفت در صنایع پلیمری راهکارهای قدیمی جای خود را به راههای جدیدی همچون استفاده از پوشش عایق پلیمری داده اند که اصلاحا به آن عایق سفید میگویند.

عایق سفید

پوشش عایق بام یا عایق سفید چیست

 

ویژگی‌های عایق سفید رطوبتی:1: استفاده آسان با توجه به یک جزئی بودن و بر پایه آب بودن، غیر آتش‌زا، غیر سمی، بهداشتی و دوستدار محیط‌زیست است. 2:چسبندگی عالی به سطوح و امکان اجرا آسان در سطوح شیب‌دار و قائم. 3: انعطاف‌پذیر و ارتجاعی بودن حتی در دمای پایین -30 درجه سانتی‌گراد و یا حرارت بالاتر از 120 درجه سانتی‌گراد. 4: انعکاس نور و گرمای خورشید 80-90 درصد و مقاومت به UV و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان تا 45%. 5: پوسته نشدن و ترک نخوردن و یکپارچگی محصول در شرایط محیطی مختلف. 6: خواص بالای حفظ کیفیت و رنگ در طولانی‌مدت. 7: خاصیت عدم نفوذپذیری و عدم جذب گرد غبار و آلودگی و کمک کردن جهت نگهداری سطحی کاملاً جذاب و تمیز. 8:به سطح اعمال‌شده بروی آن اجازه تنفس می‌دهد. 9: مقاوم در برابر مواد شیمیایی محیطی و گاز‌های صنعتی موجود در جو. 10: وزن سبک و قابلیت راه رفتن روی آن در گرمای تابستان و سرمای زمستان ( برخلاف ایزوگام و قیرگونی). 11: جایگزینی مناسب برای کلیه عایق‌های سنتی. 12: تعمیر آسان در صورت خراشیدگی احتمالی.

عایق سفید بام

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات خود به شما هموطنان عزیز میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

پوشش عایق بام یا عایق سفید چیست

کاربردهای عایق سفید رطوبتی: 1: ایزولاسیون بام‌های عایق شده با ایزوگام و آسفالت دارای نشتی، بدون نیاز به اجرای مجدد آسفالت و یا ایزوگام. 2: ایزولاسیون سرویس‌های بهداشتی، حمام و … 3: ایزولاسیون فونداسیون و کلیه سطوح در تماس با خاک. 4: ایزولاسیون باغچه‌های داخل و نمای ساختمان‌ها. 5: ایزولاسیون و پوشش نهایی دیوارهای غربی و نمای ساختمان‌ها. 6: ایزولاسیون کلیه سقف‌های شیب‌دار با چسبندگی بسیار عالی به ورق‌های گالوانیزه و فلزی. 7: آب‌بندی استخر ، سونا ، جکوزی و گنبد مساجد. 8: پوشش نمای جانبی و اصلی کلیه ساختمان‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف. 9: آب‌بندی استخر، پشت‌بام، سرویس بهداشتی، مخازن آب و کلیه سطوح صنعتی و تولیدی و … 10: جایگزین مطمئن قیرگونی در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه 11: سهولت مصرف این عایق شما را از صرف مبالغ هنگفتی که برای سایر عایق‌ها می‌پردازید بر حذر می‌دارد. 12: اجرای سریع و آسان 13: مقاومت در برابر عوامل جوی (سرمای زیر صفر، گرما و اشعه آفتاب) 14: زمان اجرای بسیار کم 15: چسبندگی فوق‌العاده 16: امکان اجرا روی سطوح خیس 17: امکان اجرا روی کلیه سطوح عمودی، افقی و شیب‌دار 18:کاملاً بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط‌زیست 19: مقرون‌به‌صرفه 20: باقابلیت ترمیم فوری 21: اشتعال ناپذیر
فروش عایق سفید پشت بام در بازار بین المللی بسیار رایج است. زیرا روش های قدیمی آب بندی از قبیل ایزوگام دیگر پاسخگو نیست و محدودیت های استفاده دارد. جالب است بدانید، عایق سفید در موارد متعددی کاربرد داشته. مانند:آب بندی استخر ها،آب بندی دیوار سرویس های بهداشتی،آب بندی سقف و پشت بام و … .