سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع عایق بام سفید ضد رطوبت

نظر

پخش و توزیع عایق بام سفید ضد رطوبت : قیرگونی در مقایسه با ایزوگام به دلیل این که احتمال خطای انسانی در اجرای آن کمتر از ایزوگام است، عایق بندی بهتری انجام می دهد. علت این امر این است که قیر مورد استفاده در قیرگونی برای قابل استفاده بودن باید ذوب شود، ولی در ایزوگام با استفاده از مشعل یا تورچ پشت صفحات ایزوگامی داغ و ذوب شده و سپس چسپانده می شود. به همین دلیل احتمال پوسته کردن و عدم اتصال در لبه ها و همچنین عدم اتصال در نقاطی مانند لوله های تهویه و پایه های سازه ای مانند پایه برج های خنک کن و … به وجود می آید.

پخش و توزیع عایق بام سفید ضد رطوبت

عایق بام سفید همان طور که گفته شد پایه آب بوده و قابلیت تنفس دارد، بنابراین در عین این که عایق رطوبت و آب است، رطوبت انباشته شده در زیر لایه رنگ را با مکانیزم مولکولی به بیرون هدایت می کند ، که این امر باعث خشک ماندن لایه های زیرین می گردد. بنابراین برخلاف قیرگونی و ایزوگام که به هیچ عنوان رطوبت زیرین به بیرون راه ندارد و باعث رشد میکروارگانیسم ها و قارچ و کپک می گردد، در عایق سفید لایه های زیرین خشک و عاری از هر گونه میکرو ارگانیسم هستند. یکی دیگر از مزایای عایق سفید بام نسبت به قیرگونی و ایزوگام، تردد پذیر بودن لایه های رنگ عایق سفید می باشد و برخلاف قیرگونی و ایزوگام که به خصوص در فصول سرد سال بسیار خشک و شکننده می گردند و با کوچکترین فشاری ترک می خورد و می شکنند، این اتفاق در رنگ عایق سفید بام بروز پیدا نمی کند و میزان کشسان بودن عایق سفید که در گرما و سرما نیز خاصیت خود را حفظ می کند، مانع از آسیب دیدن آن در ترددها می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, عایق سفید جدید

عایق سفید بام نانو یک نوع عایق رطوبتی و حرارتی است که با استفاده از تکنولوژی نانوساختاری تولید می شود. این نوع عایق به خاطر ویژگی های خاص خود، مانند توانایی انعکاس نور خورشید، قابلیت ایجاد عایق حرارتی و عایق بخار، به عنوان یک راه حل موثر و کارآمد در کاهش هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان ها استفاده می شود. عایق سفید بام نانو به دلیل رنگ سفیدی که دارد، توانایی بسیار بالایی در انعکاس نور خورشید دارد. این ویژگی باعث می شود که حرارت ناشی از تابش خورشید به ساختمان نفوذ نکند و به جای آن به سمت بیرون منعکس شود. همچنین عایق سفید بام نانو یک عایق رطوبتی بسیار قوی است.