سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های اجرای عایق نانو رنگی رطوبتی

نظر

روش های اجرای عایق نانو رنگی رطوبتی : عایق رطوبت ( جایگزین ایزوگام ) الاستومری پایه حلال محصولی مدرن و جدید در صنعت نانو می باشد. با توجه به مفهومی که از عایق رطوبتی داریم؛ یک وسیله است که باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به سطوح مورد نظر بر روی سازه‌های ساختمانی می‌شود. اما در مورد عایق رطوبتی نانو، کمترین تعداد افراد با آن آشنا هستند نسبت به عایق‌های سنتی. از آنجا که در تمامی فیلم‌های کوتاهی که در سایت تماشا کرده‌اید، این موضوع مورد بررسی قرار نگرفته است؛ ممکن است بخواهید بیشتر در این زمینه تحقیق کنید.

روش های اجرای عایق نانو رنگی رطوبتی

مشکلاتی مانند نشت یا ترکیدگی لوله‌ها، همچنین مشکلات ناشی از رطوبت مثل نم، پوسیدگی، قارچ، کپک و غیره، می‌توانند به مصالح ساختمانی آسیب بزنند و خسارات بسیار زیادی ایجاد کنند. این حوادث قابل پیش‌بینی نیستند، اما می‌توان با استفاده از عایق‌بندی مناسب در ساختمان، میزان این خسارات را کاهش داد. استفاده از مواد ترکیبی عایق با فناوری نانو می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مناسب برای جلوگیری از نفوذ حتی از کوچک‌ترین قطره آب و رطوبت، برای هر سطح و هر نوع کاری مرتبط با آببندی، در ساختمان‌ ها باشد. این روش می‌ تواند به تمام ساکنین یک ساختمان کمک کند تا از خطرات ناشی از رطوبت و آب جلوگیری کرده و سازه‌های خود را محافظت کنند. با اجرای آسان که در هر صفحه کاتالوگ به شما یادآوری شده است، می‌توانید به راحتی خودتان عایق‌های رطوبتی نانو را اجرا کنید یا به یک مجری اجرای عایق‌های رطوبتی ساختمان مراجعه کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ عایق نما رنگ عایق نما، انواع عایق رطوبتی رنگ

روش استفاده عایق نانو :

قبل از مصرف سطح زیر کار باید عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی و ذرات سست بوده و کاملاً شسته و خشک شده باشد. رنگ عایق  با 10 درصد وزنی محلول پرایمر به خوبی مخلوط شود و به عرض یک متر و طول حداکثر 10 متر روی سطح با تی و یا فرچه کشیده شود. قبل از اینکه عایق رنگ خشک شود توری نازک تهیه شده  روی آن قرار گیرد و با برس صاف شود تا به خوبی به سطح بچسبد.  پس از اتمام کل سطح به روش فوق مجدداً از ابتدا یک لایه دیگر رنگ عایق روی توری با فرچه، اجرا می شود به نحوی که توری محو شود. اجازه داده تا این سطح کاملاً خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین 1 تا 2  روز طول می کشد. سپس مقدار مورد نیاز از رنگ عایق را پس از مخلوط شدن با 5 درصد وزن آن ، آب اضافه نموده و پس از مخلوط شدن به وسیله برس یا رولر روی کل سطح اعمال شود. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای 48 ساعت بعد سطح کاملاً خشک شده  و پس از تست آب بندی سطح مورد نظر قابل استفاده می باشد .