سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع امولسیون تند شکن و دیر شکن در ایران

نظر

فروش انواع امولسیون تند شکن و دیر شکن در ایران: برای تهیه امولسیون قیر از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که به دستگاه‌های سریع چرخنده معروف است. آب، قیر مذاب و عامل امولسیون کننده در این دستگاه‌ها در بین صفحاتی که با سرعت‌بالا در حال چرخش هستند قرار می‌گیرد و قیر در اثر نیروی گریز از مرکز تولیدشده توسط صفحات چرخنده در آب پراکنده می‌شود. سرعت صفحات چرخنده معمولاً 3000 دور در دقیقه است اما می‌توان قیر امولسیون را به‌وسیله مخلوط کننده‌های با سرعت‌پایین هم تولید کرد ولی در این موارد باید از عامل امولسیون کننده قوی و همچنین قیری استفاده کرد که در دمای پایین ذوب شود. معمولاً میزان قیر موجود در امولسیون قیر حدود 50 در صد است و مقدار عامل امولسیون کننده استفاده‌شده در امولسیون قیر از یک‌صدم تا پنج­ درصد متغیر است.

قیر امولسیونی

فروش انواع امولسیون تند شکن و دیر شکن در ایران

قیر امولسیون تند شکن: قیر امولسیون تند شکن ناپایدار روی سطح مصالح خیلی سریع شکسته می‌شوند و یک لایه بسیار نازک از قیر را به جای می‌گذارند. مصرف عمده ی آن ها در آب بندی با مصالح سنگی، آب بندی با ماسه، آسفالت‌های سطحی و ماکادام نفوذی می باشد. قیر امولسیون تندشکن برای آنکه در سطح راه جاری نگردند، از کند روانی بالایی برخوردار می باشند.

قیر امولسیون کند شکن: این دسته شامل قیر امولسیون کند شکن  می باشد که نسبت به امولسیون‌ تندشکن پایداری بیشتری دارند و می‌توان  آنها‌ را با مصالح سنگین مخلوط کرد.چراکه که بلافاصله پس از تماس با سنگدانه‌ها نمی شکنند و ترکیب آسفالتی برای چند دقیقه کارایی خود را حفظ می‌نماید.قیر امولسیون کند شکن معمولا د‌ر کارخانه‌های آسفالت سیار تولید شده و ‌یا به شکل آسفالت مخلوط در محل مورد استفاده قرار میگیرند.قیر امولسیون کندشکن پوشش بهتری در دمای بالای محیط  به مصالح سنگی‌ می‌دهند.

عایق قیری

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

فروش انواع امولسیون تند شکن و دیر شکن در ایران

قیر امولسیون دیرشکن: این دسته شامل قیر امولسیون دیرشکن  می باشد که بعد از تماس با مصالح سنگی پایداری بسیار زیادی دارند.این قیر امولسیون را می‌توان با مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و مقادیر زیادی ریزدانه استفاده کرد.قیر امولسیون دیرشکن  روانی کمی دارد که می‌توان با اضافه کردن به آب، کندروانی آنها را بیشتر کاهش داد.این گروه وقتی رقیق می شوند می‌توانند برای اندود سطحی‌،‌ آب بندی سطح روسازی بدون مصرف سنگدانه و فرونشاندن گرد و غبار استفاده گردند. اگر سرعت شکست تندتری در مخلوط آسفالتی‌، بهعنوان مثال در دوغ آب قیر امولسیون دیرشکن  مورد نیاز باشد می‌توان به آن سیمان پرتلند یا آهک هیدراته اضافه کرد.هنگامی که قیر امولسیون حاصل ازمیکس امولسیون قیر در آب مانند آسفالت یا تار به عنوان ماده اتصال یا روکش برای مصارف مانند آسفالت جاده ، خاکریزهای ضد آب ، سقف ، رنگ و پوشش کف مورد استفاده قرار گیرد ، لازم است پیوند کافی بین سطح بستر مانند سنگدانه ، ماسه ، خاک ، بتن سیمانی یا فلز و قیر بدست آورید. این فرآورده از اختلاط قیر و فاز آبی جهت مصارف گوناگون اعم از تک کت، پرایم کت، آسفالت سرد و ترمیم آسفالت تولید می شود که در سه دسته بندی کاتیونیک، آنیونیک و خنثی بسته به نوع مصالح سنگی تقسیم بندی می شود که با توجه به سرعت دوفاز شدن مخلوط، به چهار گروه سریع شکن، تند شکن، کند شکن و دیر شکن طبقه بندی می شود. این فرآورده مطابق با الزامات محیط زیست بوده و جایگزین مناسبی برای قیر های محلول می باشد.