سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع قیر امولسیون در کرج و تهران

نظر

فروش انواع قیر امولسیون در کرج و تهران: انواع قیر امولسیون: امولسیون‌ قیری ترکیبی از قیر و آب می باشد که به کمک ماده ی امولسیون ساز ساخته می‌شود. در این ترکیب قیر در آب حل نمی شود  بلکه به صورت گلبول‌هایی ریز در آب شناور می باشد.در برخی موارد امکان دارد به همراه ماده امولسیون ساز، ماده پایدار کننده نیز استفاده گردد. رنگ امولسیون قیری قبل از مصرف، قهوه‌ای است و بعد از شکستن به رنگ سیاه قیر تبدیل می‌شود.قیر امولسیون از مدل فاز معلق به دو دسته ی آب در روغن و روغن در آب تقسیم می‌گردد.قیر امولسیون معمولا از نوع امولسیون‌های روغن در آب می باشند که قیر در فاز آب پراکنده می باشد.

عایق قیر امولسیون

 

فروش انواع قیر امولسیون در کرج و تهران

قیر امولسیون: انواع قیر امولسیون: هر یک از مدل های قیر امولسیون به منظور مصارف خاصی طراحی می گردد که بصورت جزئی در زیر بیان شده :قیر امولسیون تند شکن: قیر امولسیون ناپایدار روی سطح مصالح خیلی سریع شکسته می‌شوند و یک لایه بسیار نازک از قیر را به جای می‌گذارند. مصرف عمده ی آن ها در آب بندی با مصالح سنگی، آب بندی با ماسه، آسفالت‌های سطحی و ماکادام نفوذی می باشد.قیر امولسیون تندشکن برای آنکه در سطح راه جاری نگردند، از کند روانی بالایی برخوردار می باشند.قیر امولسیون کند شکن:این دسته شامل قیر امولسیون می باشد که نسبت به امولسیون‌ تندشکن پایداری بیشتری دارند و می‌توان  آنها‌ را با مصالح سنگین مخلوط کرد.چراکه که بلافاصله پس از تماس با سنگدانه‌ها نمی شکنند و ترکیب آسفالتی برای چند دقیقه کارایی خود را حفظ می‌نماید.قیر امولسیون معمولا د‌ر کارخانه‌های آسفالت سیار تولید شده و ‌یا به شکل آسفالت مخلوط در محل مورد استفاده قرار میگیرند.قیر امولسیون کندشکن پوشش بهتری در دمای بالای محیط  به مصالح سنگی‌ می‌دهند.قیر امولسیون دیرشکن:این دسته شامل قیر امولسیون می باشد که بعد از تماس با مصالح سنگی پایداری بسیار زیادی دارند.این قیر امولسیون را می‌توان با مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و مقادیر زیادی ریزدانه استفاده کرد.قیر امولسیون دیرشکن کن روانی کمی دارد که می‌توان با اضافه کردن به آب، کندروانی آنها را بیشتر کاهش داد.این گروه وقتی رقیق می شوند می‌توانند برای اندود سطحی‌،‌ آب بندی سطح روسازی بدون مصرف سنگدانه و فرونشاندن گرد و غبار استفاده گردند.اگر سرعت شکست تندتری در مخلوط آسفالتی‌، به عنوان مثال در دوغ آب قیر امولسیون مورد نیاز باشد می‌توان به آن سیمان پرتلند یا آهک هیدراته اضافه کرد.

عایق قیر امولسیون

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

فروش انواع قیر امولسیون در کرج و تهران

امروزه دو روش متداول برای تهیه قیر امولسیون موجود است.در روش اول که به روش مخلوط کن سریع موسوم می باشد بعد از آنکه قیر مورد نظر تا حدود 100 درجه سانتی گراد گرم شد،به طور  همزمان با جریان آبی که حاوی مقدار کمی از یک ملح قلیایی می باشد به درون محفظه ای وارد می شود.در این محفظه قیر مذاب و آب به کمک پروانه ای که در درون محفظه قرار دارند و با سرعت زیادی می چرخد با هم مخلوط می شوند.قیر امولسیون ساز در این روش در اثر فعل و انفعالات شیمیایی که بین ملح قلیایی موجود در آب و مواد اسیدی موجود در قیر صورت میگیرد به وجود می آید.کیفیت قیر امولسیون که با روش مخلوط کن سریع تهیه می گردد بستگی زیادی به جنس و ترکیبات شیمیایی قیر اولیه دارد.

ویژگی های قیر امولسیون: 1. امکان حمل به مکان های دور دست به صورت فله (با تانکر قیرپاش، کامیون و تریلی) یا بشکه (ترجیحا بشکه روغن). 2. توانایی استفاده از آسفالت با ضخامت های کم. 3. سرعت پخش بالای آسفالت سطحی یا نازک و همینطور، افزایش عملیات آسفالت به علت خشک شدن کم تر از 2 ساعت. 4. مناسب جهت هر نوع آسفالت، اساس و روکش (خیابان- اتوبان- باند فرودگاه). 5. عدم نیاز به حرارت دهی حین نگهداری، حمل و پاشش. 6. قابل مصرف در دمای محیط (از دمای حداقل 5 درجه و حداکثر 80 درجه سلسیوس) و بر روی روسازی های مرطوب. 7. نفوذپذیری مناسب به علت سیالیت بالا. 8. پیچیده نبودن ماشین آلات مورد نیاز و سهولت استفاده. 9. سازگاری کامل با محیط زیست و آلاینده نبودن چه در فرآیند ساخت و تولید و چه در فرآیند حمل، پاشش و شکست. 10. شکست سریع قیر امولسیون در تقابل با مصالح سنگی و هوا (تنها 1 تا 2 ساعت). 11. سمی نبودن و عاری از هرگونه بود. 12. عدم قابلیت آتشگیری هنگام نگه داری، حمل و اجرا. 13. تغییر رنگ از قهوه ای به سیاه پس از فرآیند شکست قیر امولسیون و آماده شدن برای تردد یا اجرای لایه بعدی آسفالت. 14. دادن حرارت غیر مستقی مدر صورت کاهش دمای محیط به کم تر از 5 درجه سلسیوس، با سیستمی مانند لوله کشی روغن داغ جهت افزایش  دما به 5 تا 15 درجه به منظور جلوگیری از یخ زدن و دوفاز شدن. 15. ماندگاری در مخزن حداقل تا 3 ماه در دمای قیده شده در بند 6. ( در صورت دوجداره بودن مخزن نگه دارنده و میکسر داشتن و هر هفته یا هر دوهفته استفاده از میکسر به مدت 1 ساعت در هر نوبت، این محصول تا حدود 4 ماه همگن و مخلوط باقی می ماند). 16. پمپ و تخلیه از تانکر تریلی به کف مخزن ذخیره و رها نکردن قیر امولسیون از ارتفاع بیش از 30 سانتی متر (جهت نگه داری در مخزن، قیر امولسیون حتما باید به پایین منبع پمپ شود و یا با شیلنگی که تا انتهای مخزن ذخیره می رود، از تانکر تریلی به مخزن ذخیره پمپ شود. در صورتی که از بالا رها شود، کف می کند و دوفاز می شود). 17. شکسته و شسته بودن مصالح سنگی و به همراه نداشتن خاک (یا مصالح 3- 0 در سنگدانه ها) تا قیر امولسیون که به خاطر بالا بودن چسبندگی خود به اولین جسم در تماسش می چسبد، به جای چسبیدن به خاک روی مصالح، به خود مصالح سنگی هدف بچسبد و گلوله گلوله یا رول نشود.