سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع ماستیک های مخصوص دیوار و درزها

نظر

فروش انواع ماستیک های مخصوص دیوار و درزها:ماستیک بر پایه قیر سرد: این نوع ماستیک یک درزگیر الاستیک است که بر پایه لاستیک بیتومن تولید می شود و به صورت طبیعی خشک می شود. این نوع ماستیک بعد از اجرا مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و شرایط مختلف جوی دارا خواهد بود. از این نوع ماستیک بر پایه قیر می تواند در تمامی درزهای عمودی و افقی استفاده کرد. درزبندی کانال های آبرسانی دیگر مورد کاربرد این نوع ماستیک است. از ماستیک بر پایه قیر سرد برای درزبندهای بتن پیاده روهای بتنی، پل ها، سقف ها و آسفالت ها استفاده می شود. برای پر کردن درز انقطاع میان ساختمان های مختلف در پشت بام ها نیز از این نوع ماستیک بر پایه قیر استفاده می شود.

ماستیک درزبندی

فروش انواع ماستیک های مخصوص دیوار و درزها

ویژگی های ماستیک بر پایه قیر سرد: مهم ترین ویژگی ماستیک بر پایه قیر سرد مقاومت بالای آن در برابر حرارت و همچنین تغییرات مختلف جوی است. بعد از مصرف هیچ گونه شره‌ای نخواهد داشت و چسبندگی آن به سطوح بتنی، سیمانی و فلزی عالی است. می تواند دمای بین منفی پنج درجه سانتی گراد تا مثبت هفتاد درجه سانتی گراد را تحمل کند. همچنین اگر در تماس با آب دریا باشد، هیچ گونه مشکلی برایش پیش نمی آید.
ماستیک بر پایه قیر گرم: ماستیک بر پایه قیر گرم نیز یک نوع درزگیر الاستیک است که بر پایه لاستیک بیتومن تولید می شود. شکل مصرف آن نیز به این صورت است که تا حدی که کاملاً روان و جاری شود، گرم شده و سپس برای پوشش درزهای اجرایی مورد مصرف قرار می گیرد. حداکثر دمای مجاز استفاده از ماستیک بر پایه قیر گرم، 190 درجه سانتی گراد است. تفاوت این ماستیک با ماستیک نوع سرد در مقاومت آن هاست. ماستیک بر پایه قیر گرم چون در حرارت و دمای بالا اجرا می شود، پس از اجرا نیز مقاومت بیشتری نسبت به نوع سرد آن داراست.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

فروش انواع ماستیک های مخصوص دیوار و درزها

ویژگی های ماستیک بر پایه قیر گرم: این نوع ماستیک نیز مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی دارد و اگر در معرض آب دریا یا فاضلاب قرار بگیرد، هیچ گونه آسیبی در آن ایجاد نمی شود. انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به سطوح مختلف بتنی، چوبی و آهنی به خوبی می چسبد. پیش از مصرف این محصول باید توجه داشت که تمامی سطوحی که می خواهیم ماستیک را بر روی آن ها اجرا کنیم، بایستی تمیز، خشک و عاری از هر گونه ذرات معلق باشند. ماستیک پیش از استفاده در بشکه های بزرگی ریخته می شوند و در دمایی بین 140 تا 190 درجه سانتی گراد حرارت می بینند تا به حالت روان و با کارایی بالا در بیایند. توجه کنید که دمای 190 درجه حد بالا می باشد و حرارت نباید از این عدد بالاتر برود.ماده درزگیر تک جزئی برپایه پلی یورتان بصورت خمیری که با جذب رطوبت هوا به حالت فیزیکی جامد الاستیک انعطاف پذیر تبدیل میشود وجهت کنترل حرکت انواع درزها استفاده میگردد.ماستیک ها بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند. ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد.در زمان اجرای ماستیک ها باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.باید توجه داشت که در زمان اجرای ماستیک های گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن ماستیک نگردد. همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد.

ماستیک درزبندی
موارد مصرف ماستیک: 1: قابل استفاده در درزهای عمودی و افقی 2: درزبندی کانالهای آبرسانی. 3: درزبندی پیاده رو های بتنی ، پلها ، سقف ها و آسفالتها  4: درزهای بین ساختمانها در پشت بامها.
خصوصیات و مزایا : 1: مقاوم در برابر شرایط جوی 2: بدون شره 3: آماده مصرف 4: چسبندگی خوب به سطوح بتنی ، سیمانی و فلزی 5: محدوده وسیع دمای سرویس ( 5- تا 70+ درجه سانتیگراد ) 6: مقاوم در برابر آب دریا 7: مقاوم در برابر فشار آب در صورت مصرف به همراه Backing Rod
دستور العمل مصرف :آماده سازی سطوح : کلیه سطوح باید تمیز ، خشک و عاری از هرگونه ذرات سست و چسبنده باشد .می توان جهت تمیز نمودن سطح از برس سیمی استفاده کرد . سپس کلیه درزها را با استفاده از هوای فشرده خشک پاک کنید .