سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع ایزوگام طرح دار در کرج

نظر

خرید انواع ایزوگام طرح دار در کرج: شرکت گوهر ابنیه پایتخت با طیف گسترده ای از خدمات ایزوگام و قیرگونی در خدمت هم میهنان عزیز می باشد. هم اکنون نیز با ارائه ایزوگام های طرح دار با قیمت های مناسب  و همین طور کیفیتی مثال زدنی با طرح های متنوع توسط ایزوگام گیتی گستر دلیجان ، اماده ارائه سرویس سریع، مطمئن و تایید شده هستیم.  نصب ایزوگام در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت در همه مناطق پذیرفته می شود.

ایزوگام طرح دار

خرید انواع ایزوگام طرح دار در کرج

ایزوگام از انواع عایق محسوب می شد که اغلب برای پوشش بام یا ضد آب کردن سازه استفاده می شود. این پوشش از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و تحت فرایند گرما ماده ای غیر قابل نفوذ آب به وجود آمده است. انواع ایزوگام طرح دار و ساده جایگزین قیرگونی و آسفالت به شیوه سنتی برای عایق بندی هستند. نصب ایزوگام در تهران برای همه ساختمان های مسکونی و اداری یک مزیت بزرگ است که مقاومت سازه را در برابر برف و باران افزایش می دهد.علاوه بر عابق کردن سطوح پشت بام و دیوار با طرح های زیبا و مختلف باعث زیبایی نما نیز میشود

ایزوگام طرح دار

خرید انواع ایزوگام طرح دار در کرج

انواع ایزوگام گیتی گستر دلیجان و ایزوگام شرق دلیجان توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت  اجرا می شود. استفاده از ایزوگام طرح دار در مواردی که بخش مورد نظر در دید قرار دارد پیشنهاد می شود. برای مثال ضد آب کردن دیوارهای ساختمان با ایزوگام طرح دار در مناطقی که رطوبت به داخل بنا نفوذ می کند، ایده خوبی است. نصب ایزوگام در کرج یکی از سرویس های محبوب شرکت گوهر ابنیه پایتخت  است. دیگر نگران نفوذ آب باران به داخل بنا نباشید، تنها با یک تماس ایزوگام کار گوهر ابنیه پایتخت  آماده خدمت رسانی است.
انواع ایزوگام از نظر لایه

ایزوگام تک لایه: نصب ایزوگام گوهر ابنیه پایتخت  با هماهنگی قبلی انجام می شود.ماده پلی استر  در ایزوگام تک لایه با ظرافت و انعطاف بالا به کار رفته است.

ایزوگام دو لایه: ایزوگام دو لایه از بهترین ایزوگام های موجود است که از لایه پلی استر به همراه تیشو  به همراه درصد زیادی پلیمر تولید شده است.  ایزوگام دولایه از انواع عایق با ضخامت و استحکام بسیار زیاد است.
انواع روکش ایزوگام: ایزوگام با روکش آلومینیومی: بدون تردید بهترین ایزوگام همین عایق روکش دار آلومینیومی است که برای عایق بندی پشت بام به کار می رود. ایزوگام طرح دار آلومینیومی هم در بازار موجود است. روکش آلومینیومی ایزوگام موجب شده تا علاوه بر عایق رطوبتی، این متریال از انواع عایق حرارتی نیز محسوب شود. ایزوگام با روکش آلومینیومی قادر است تا 85 درصد نور خورشید را منعکس کند در نتیجه موقع بارش برف، خطر یخ زدن از بین می رود.ایزوگام بدون روکش آلومینیومی:یکی از انواع عایق رطوبتی ایزوگام بدون روکش آلومینیومی است که اغلب برای عایق بندی پی ساختمان، سرویس های بهداشتی، زیرزمین و .. به کار می رود. برای نصب ایزوگام طرح دار به قیمت مناسب با ایزوگام شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس بگیرید،09121754110