سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع پرایمر زیر سازی ایزوگام در کرج

نظر

فروش انواع پرایمر زیر سازی ایزوگام در کرج:پرایمر امولسیون  (آبی) محصولی  تک جزئی ، بر پایه قیر لاستیکی (بیتومن رابر) و پودر های معدنی مخصوص ، که بعلت نوع واکنش های شیمیایی و کنفورماسیون و بافت شکل گرفته آن ، توسط دستگاه های آلمانی ، قابلیت رقیق شدن با آب را دارد و بعلت داشتن رزین های مخصوص نانو  و قابلیت نفوذ بسیار زیاد آن در هنگام اجرا ، از چسبندگی خوبی به سطوح بتنی ، آسفالت ، ایزوگام ، فلز (در نوع دیگر پرایمر) ، آجر و دیگر مصالح ساختمانی برخورددار میباشد.

پرایمر

فروش انواع پرایمر زیر سازی ایزوگام در کرج

پرایمر قیری پس از خشک شدن ، در مقابل رطوبت و بخار آب مقاوم بوده و بعلت نفوذ در آسفالت و بتن ، پایه (BASE  (آن را جهت ایزولاسیون بعدی محکم کرده که در صورت رعایت اصول فنی اجرا ،علاوه بر تقویت زیر سازی و عایق ، از افتادگی و ایجاد تبله و خرابی در  ایزوگام نیز جلوگیری می کند.پرایمر آبی ، بعلت داشتن امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده ،شکل پذیری مناسب و نصب راحت ))حتی توسط مبتدی ترین افراد)) ،دوام شیمیایی خوب در برابر اسید ها و بازهای ضعیف و همچنین هزینه کم و کیفیت بالای آن در مقایسه با قیر گرم و سایر روش های محافظتی و تقویتی ،این محصول را از سایر محصولات دیگر متمایز میسازد.
روش مصرف قیر امولسیون:ابتدا سطح زیر را از هر گونه چربی  و گرد و غبار پاکسازی نمود ، سپس توسط جاروی پلاستیکی ، قلمو ، غلتک و یا پیستوله نازل درشت اجرا نمود . باید در نظر داشت در صورت مازوتی شدن سطح  زیر کار توسط عایق های نامرغوبBOF  ، مازوت مانع از جذب پرایمر و ایزولاسیون میشود . لذا باید جمع آوری یا سوزانده شود و در صورت عدم اصلاح زیر سازی ، نرمه کشی مجدد انجام شود .بعد از آن عایق امولسیون را که با قیراصلاح شده  پالایشگاهی با پلیمرهای پلاستیکی ( BPP ) که توسط امولسیون های  فایر مخصوص  تشکیل شده است  را ، به همراه مقداری آب مخلوط کرده و در سطح مورد نظر مصرف نمایید.لازم به ذکر است که بعد از (10الی20 دقیقه ) مواد امولسیون S1 عمل کرده و دیگر با آب شسته نمیشوند، لذا جهت نظافت وسایل و ابزار سریعا آنهارا با آب شستشو نمایید و درصورت تمیز نشدن از نفت یا بنزین استفاده نمائید.

پرایمر

فروش انواع پرایمر زیر سازی ایزوگام در کرج

موارد کاربرد قیر امولسیون: پوشش امولسیونی جهت سطوح آسفالت ،بتن و فلز در موارد زیر به کار میرود : 1: نقش محافظتی از خوردگی بتن های مدفون در خاک 2:عایقکاری دیوار های حائل داخلی و خارجی ساختمان . 3:آب بندی مخازن و منابع و کانالهای آب و فاضلاب. 4: کف و دیواره سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه و استخر. 5: پوشش مناسب جهت عایقکاری لوله های سیمانی یا فلزی. 6:در صورت اختلاط با ماسه ، به عنوان آسفالت سرد ، مناسب در جاهائیکه ماشین رو نیست. 7: عیار سازی آسفالت ها و ملاتهای کهنه پشت بامی و بالا بردن سطح گیرایی 100%ایزوگام به آسفالت.
شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110
مزایای قیر امولسیون:بعلت نفوذ در آسفالت و جبران قیر خورده شده آن ، سطوح آسفالت را احیا میکند و مانع از خوردگی قیر ایزوگام جدید توسط زیر سازی کهنه و ضعیف شدن عایق کاری میشود.در هنگام انجام عملیات عایق کاری بعلت اینکه هر دو مواد (ایزوگام و قیر پرایمر) در هنگام شعله دادن ذوب میگردد ،از کیفیت نصب بسیار بالایی برخوردار میشود.حائز اهمیت است بخاطر نفوذ ذرات نانو پرایمر درسطح بتن یا آسفالت و در پی آن نصب ایزوگام بر روی پرایمر ، باعث نصب نقطه به نقطه در سطح عایق میشود که به اصطلاح پیچ و رول پلاک شده است.بخاطر نفوذ درسطح مواد ، ازحجم برخوردار  نیست و در فواصل گرم سال از روندگی و راه افتادن عایق جلوگیری میکند که این امر در مقایسه با اجرای قیر گرم حائز اهمیت است.
نکات ایمنی مصرف پرایمر:بعلت دمای عملیاتی پایین  ، علاوه بر کاهش دوده وکاهش انتشار ذرات گاز های گلخانه ای این مواد با محیط زیست سازگار میباشد.در صورت تماس با چشم سریعا با آب فراوان شسته شود و در صورت بروز مشکل به پزشک مرا جعه شود.